Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Загальноосвітня школа -- Навчальні предмети -- Українська мова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Власенко, В. І.
    I і II дієвідміни дієслів. Букви е, и в особових закінченнях дієслів [Текст] : урок-книга. 7 клас / В. І. Власенко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 25-26. - С. 15-19.
Рубрики: Дієслова--Частини мови--Українська мова
   Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Реп‘ях, Н. І.
    Літературні диктанти [Текст] : дидактична скринька / Н. І. Реп‘ях // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 25-26. - С. 53-55. - Зміст: Тарас Шевченко ; Пантелеймон Куліш “Чорна рада”
Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кривоніщенко, Н. М.
    Лінгвістичні ігри на уроках української мови [Текст] : тема “Морфологія”. 6-7 класи / Н. М. Кривоніщенко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 25-26. - С. 56-60.
Рубрики: Українська мова--Морфологія
   Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова

Анотація: Сучасні психологи, фахівці з педагогіки і методики викладання наголошують на величезному навчально-виховному потенціалі ігрової діяльності школярів. Особливо важливим і резудьтативним є використання ігрових технологій під час вивчення рідної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Білера-Ісупова, Г. І.
    Прикметник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль [Текст] : 6 кл. / Г. І. Білера-Ісупова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 6-9. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Прикметники--Частини мови--Українська мова
   Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- навчальні предмети -- українська мова -- частини мови -- творчі здібності
Анотація: Мета уроку поглибити знання учнів про прикметник як самостійну частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Стефанович, Т. В.
    Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієслово”. Лінгвістична подорож рідним краєм [Текст] : 7 кл. / Т. В. Стефанович // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 10-16
Рубрики: Дієслова--Частини мови--Українська мова
   Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- частини мови -- дієслово -- морфологічні ознаки дієслова -- синтаксична роль -- правила правопису
Анотація: Мета уроку узагальнити й систематизувати знання з теми „Дієслово”.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Силко, О. Є.
    Елементи тренінгу на уроці української мови [Текст] / О. Є. Силко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 49-51. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова
   Українська мова--Частини мови

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- сприйняття інформації -- дитяча психіка
Анотація: Освітній процес має бути цікавим і захопливим. Як складне зробити простим ? Як допомогти сучасним здобувачам освіти запам‘ятати стільки термінів і понять, передбачених шкільною програмою ?


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


   
    Комплексні завдання для вивчення української мови [Текст] : 5 кл. // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 55-63. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова
   Українська мова--Частини мови

Кл.слова (ненормовані):
тексти -- робота з текстами -- міжпредметні зв‘язки -- внутрішньопредметні звязки -- українська мова
Анотація: Комплексні завдання передбачають післятекстові запитання та мовленнєві, мовні, супровідні, перспективні завдання, які сприятимуть формуванню в учнів ключових та предметних компетентностей з української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Полозова, О. О.
    Інфінітив у ролі другорядних членів речення [Текст] : (теорія й практика) / О. О. Полозова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 89-92. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова
   Українська мова--Частини мови

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- частини мови -- синтаксис -- інфінітив
Анотація: У сучасній українській мові інфінітив вирізняється багатством синтаксичних функцій з-поміж усіх граматичних форм слів. Неозначену форму дієслова, крім головних членів речення, вживають в усіх синтаксичних позиціях, які характерні для означення, додатка й обставини, що може спричинити труднощі в їхньому визначенні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)