Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Комерціалізація -- Інноваційна діяльність -- Промислове виробництво -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Мирощенко, Наталія Юріївна
.
Проблеми комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] / Н. Ю. Мирощенко, О. Л. Зарицька, А. В. Симак> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. -
№ 12
. - С. 35-40. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Комерціалізація
--
Інноваційна
діяльність
--
Промислове
виробництво
--
Україна
Кл.слова (ненормовані):
комерціалізація
--
інноваційна
продукція
--
інноваційна
діяльність
--
проблеми
--
промислове
підприємство
Анотація:
Одним із визначальних факторів інноваційного розвитку економіки є
комерціалізація
інноваційних продуктів і технологій. У цій сфері в Україні більше проблем, аніж здобутків. У статті виокремлено ключові проблеми комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств, до переліку яких віднесено такі: загроза передчасної неконтрольованої комерціалізації дифузії інноваційної продукції; висока імовірність втрати прав власності на інновацію, неточність оцінювання попиту на інноваційну продукцію і прогнозування обсягу її збуту; складність адекватного вибору стратегії і побудова тактики просування високотехнологічної продукції на ринку.
Дод.точки доступу:
Зарицька, Оксана Леонідівна; Симак, Анастасія Валеріївна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)