Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Ковальчук, С.
Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, О. Пугачова> // Маркетинг в Українi. - 2011. -
№ 5/6
. - С. 39-45 : ил. - Библиогр.: с. 45 (4 назв.)
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Маркетингові
комунікації
Малобюджетний маркетинг
Нестандартна реклама
Кл.слова (ненормовані):
Аmbient-media
Анотація:
У статті дається визначення стандартного терміну у рекламній галузі Ambient-media - як нового інструменту малобюджетного маркетингу.
Дод.точки доступу:
Пугачова, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Лилик, Мар'яна
.
Золотий PROпеллер [Текст] / М. Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2012. -
№ 5
. - С. 39-43.
Рубрики:
Маркетингові
комунікації
Маркетингові
послуги
Маркетингові
комунікації
--Реклама
Анотація:
9-го листопада в Києві відбулась ювілейна премія у сфері маркетингових послуг "Золотий PROпеллер". У статті розглянуто виступи на конференції.
Знайти схожі
>
3.
Степанова, Маргарита
.
Репортаж з другого PR-SPACE Congress [Текст] / М. Степанова> // Маркетинг в Українi. - 2012. -
№ 5
. - С. 47-50.
Рубрики:
Маркетингові
комунікації
Піар-акції
Інфографіка
Анотація:
27 вересня 2012 року у виставковому центрі "Київекспоплаза" відбувся другий PR-SPACE Congress - подія, яку не міг пропустити справжній піарник.
Знайти схожі
>
4.
Остапченок, Дарина
.
Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні [Текст] / Д. Остапченок, М. Верденська> // Маркетинг в Українi. - 2013. -
№ 4
. - С. 24-34. - Библиогр.: с. 34 (1 назв.)
Рубрики:
Маркетингові
комунікації
Маркетингова політика--Етична складова
Соціально-етичний маркетинг
Анотація:
У статті розглянуто проблему етичності маркетингових комунікацій, розроблено методику дослідження цієї проблеми та показано його результати.
Дод.точки доступу:
Верденська, Марина
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Пацалюк, К. О.
Історія становлення маркетингу та маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2015. -
№ 3
. - С. 71-74. - Бібліогр.: с. 74
Рубрики:
Маркетинг
Маркетингові
комунікації
Маркетингові
дослідження
Кл.слова (ненормовані):
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
--
ПРОДАЖ ТОВАРІВ
--
історія маркетингу
--
маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Боде, Лукас
.
Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Лукас Боде, Жустіна Райжите> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 5
. - С. 37-46 : табл.
Рубрики:
Реклама--Європейські стандарти
Маркетингові
комунікації
Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами
--
соціальна відповідальність
--
ґендерні ролі
--
скарги споживачів
Анотація:
Відповідальність та повага до гідності при зображенні людей в рамках маркетингових комунікацій завжди були в основі рекламних стандартів країн Європи. Саме про цей підхід , який протягом десятиліть підтримував та просував Європейський альянс зі стандартів в рекламі (ЄАСР) та його членські організації, розповідають автори статті.
Дод.точки доступу:
Райжите, Жустіна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Оліфіренко, Лілія
.
Критерії ефективності інтернет-технології в аспекті планування маркектингових комунікацій [Текст] / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. -
№ 3
. - С. 33-44 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 43-44
УДК
338.2:659.113.7.004
Рубрики:
Інтернет--Технології
Маркетингові
комунікації
Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок
--
цифрові технології
--
медійна реклама
--
соціальні мережі
Анотація:
У статті подано аналіз рекламного інтернет-ринку України, який показав основні напрями перспективного використання цифрових технологій. Визначено сутність інтернет-реклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги інтернет-реклами в порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та форми інтернет-промоушингу, а також динаміку обсягу інтернет-реклами, доцільність та актуальність її використання.
Дод.точки доступу:
Письменюк, Марія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Ланской, Артем
.
Ефективні
комунікації
: вчитися не просто потрібно, але необхідно [Текст] / Артем Ланской> // Маркетинг в Українi. - 2021. -
№ 4
. - С. 59-64 : рис.
Рубрики:
Маркетингові
комунікації
Кл.слова (ненормовані):
комунікації
з мешканцями
--
методи спілкування
--
ОСББ
--
об'єднання співвласників будинку
Анотація:
Артем Ланской, голова ОСББ та управитель кількох багатоквартирних будинків в м. Буча (Київська обл.) розповідає про свій досвід організації ефективного об’єднання співвласників.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)