Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Ковальчук, С.
    Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, О. Пугачова // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 39-45 : ил. - Библиогр.: с. 45 (4 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові комунікації
   Малобюджетний маркетинг

   Нестандартна реклама

Кл.слова (ненормовані):
Аmbient-media
Анотація: У статті дається визначення стандартного терміну у рекламній галузі Ambient-media - як нового інструменту малобюджетного маркетингу.


Дод.точки доступу:
Пугачова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лилик, Мар'яна.
    Золотий PROпеллер [Текст] / М. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 39-43.
Рубрики: Маркетингові комунікації
   Маркетингові послуги

   Маркетингові комунікації--Реклама

Анотація: 9-го листопада в Києві відбулась ювілейна премія у сфері маркетингових послуг "Золотий PROпеллер". У статті розглянуто виступи на конференції.


Знайти схожі

3.


    Степанова, Маргарита.
    Репортаж з другого PR-SPACE Congress [Текст] / М. Степанова // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 47-50.
Рубрики: Маркетингові комунікації
   Піар-акції

   Інфографіка

Анотація: 27 вересня 2012 року у виставковому центрі "Київекспоплаза" відбувся другий PR-SPACE Congress - подія, яку не міг пропустити справжній піарник.


Знайти схожі

4.


    Остапченок, Дарина.
    Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні [Текст] / Д. Остапченок, М. Верденська // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 24-34. - Библиогр.: с. 34 (1 назв.)
Рубрики: Маркетингові комунікації
   Маркетингова політика--Етична складова

   Соціально-етичний маркетинг

Анотація: У статті розглянуто проблему етичності маркетингових комунікацій, розроблено методику дослідження цієї проблеми та показано його результати.


Дод.точки доступу:
Верденська, Марина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Пацалюк, К. О.
    Історія становлення маркетингу та маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк // Вісник. - 2015. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: с. 74
Рубрики: Маркетинг
   Маркетингові комунікації

   Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ -- ПРОДАЖ ТОВАРІВ -- історія маркетингу -- маркетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Боде, Лукас.
    Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Лукас Боде, Жустіна Райжите // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 37-46 : табл.
Рубрики: Реклама--Європейські стандарти
   Маркетингові комунікації

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- соціальна відповідальність -- ґендерні ролі -- скарги споживачів
Анотація: Відповідальність та повага до гідності при зображенні людей в рамках маркетингових комунікацій завжди були в основі рекламних стандартів країн Європи. Саме про цей підхід , який протягом десятиліть підтримував та просував Європейський альянс зі стандартів в рекламі (ЄАСР) та його членські організації, розповідають автори статті.


Дод.точки доступу:
Райжите, Жустіна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Оліфіренко, Лілія.
    Критерії ефективності інтернет-технології в аспекті планування маркектингових комунікацій [Текст] / Лілія Оліфіренко, Марія Письменюк // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 33-44 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 43-44
УДК
Рубрики: Інтернет--Технології
   Маркетингові комунікації

Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок -- цифрові технології -- медійна реклама -- соціальні мережі
Анотація: У статті подано аналіз рекламного інтернет-ринку України, який показав основні напрями перспективного використання цифрових технологій. Визначено сутність інтернет-реклами, проаналізовано сучасний стан та обсяги інтернет-реклами в порівнянні з іншими видами медійної реклами; розглянуто сутність та форми інтернет-промоушингу, а також динаміку обсягу інтернет-реклами, доцільність та актуальність її використання.


Дод.точки доступу:
Письменюк, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ланской, Артем.
    Ефективні комунікації: вчитися не просто потрібно, але необхідно [Текст] / Артем Ланской // Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 59-64 : рис.
Рубрики: Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
комунікації з мешканцями -- методи спілкування -- ОСББ -- об'єднання співвласників будинку
Анотація: Артем Ланской, голова ОСББ та управитель кількох багатоквартирних будинків в м. Буча (Київська обл.) розповідає про свій досвід організації ефективного об’єднання співвласників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)