Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Квахненко, Катерина.
    Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 3. - С. 32-38 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики: Маркетинг--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- ігрові стратегії -- ігрові прийоми -- ендорфіни -- дофамін -- методика -- технології гейміфікації -- споживачі
Анотація: У даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Представлені результати досліджень з експеримету проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.


Дод.точки доступу:
Златова, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Максименко, Ольга.
    Взаимодействие рынка труда и сферы образования - залог успеха формирования института профессиональных управителей [Текст] / О. Максименко // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 3. - С. 51-57 : ілюстр.
Рубрики: Маркетинг--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
система управління -- сектор житлового господарства -- проблеми -- проект -- спеціалісти -- консультаційна допомога -- власники житла


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)