Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Управління<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Калиниченко, М. П.
Гармонізація соціально-трудових відносин у системі
маркетинг
ового
управління
підприємством [Текст] / М. П. Калиниченко> // Економічний часопис - ХХІ. - 2013. -
№ 11/12
. - С. 54-57 : рис. - Бібліогр.: с. 57 . - ISSN 1728-6220
Рубрики:
Маркетинг
--
Управління
Кл.слова (ненормовані):
промислове підприємство
--
гармонія
--
ринкова орієнтація підприємств
--
"роботодавець - найманий працівник"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Скиба, Т. В.
Основні орієнтації в управлінні
маркетинг
ом [Текст] / Т. В. Скиба> // Вісник. - 2018. -
№ 4
. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
658.8:331.1
Рубрики:
Маркетинг
--
Управління
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги
--
інструменти
маркетинг
у
--
життєвий цикл клієнта
Анотація:
У статті автор аналізує специфіку діяльності підприємств в період нерівноваги ринку, доводиться необхідність використання антикризового
маркетинг
у для підтримки конкурентоспроможності. Запропоновано аналіз, що дозволяє сучасному підприємству грамотно вести роботу із залученням й утримання своїх клієнтів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Меморандум про співпрацю
між ДПСС України, ІГКР, Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні щодо попередження проявів дискримінаційної реклами [Текст]> //
Маркетинг
в Українi. - 2021. -
№ 4
. - С. 12-13 : фот.
Рубрики:
Маркетинг
--
Управління
Кл.слова (ненормовані):
Українська Асоціація
Маркетинг
у
--
Індустріальний Гендерним Комітет
--
дискримінаційна реклама
Анотація:
4 жовтня 2021 р. було підписано меморандум про співпрацю та принципи взаємодії між Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами, який діє при ГО «Українська Асоціація
Маркетинг
у» та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні щодо попередження проявів дискримінаційної реклами.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)