Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Математика -- Інтерактивні технології -- Методика викладання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Олійник, В.
Формування економічного мислення на уроках математики у вихованців школи-інтернату [Текст] / Валентина Олійник> //
Математика
в школі. - 2011. -
№ 9
. - С. 29-30 : табл. - Бібліогр.: с. 30
Рубрики:
Математика
--
Інтерактивні
технології
--
Методика
викладання
--
Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта
--
кооперативне навчання
--
рольові ігри
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Крупа, Оксана
.
Математичний сторітелінг. Чому урок має бути цікавим [Текст] / Ольга Крупа> //
Математика
(Шкільний світ). - 2018. -
№ 14
. - С. 4-9 : рис. - Бібліогр.: с. 9
Рубрики:
Математика
--
Інтерактивні
технології
--
Методика
викладання
--
Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
геометрична прогресія
--
критичне мислення
--
головоломки
Анотація:
Про сучасних дітей часто говорять, як про покоління Z - таких, що росли в період поширення цифрових технологій, глобалізації та нескінченних інформаційних потоків. Отже, потрібно переосмислити традиційні підходи до навчання. У статті подано міркування щодо доцільності застосування методу сторітелінгу на уроках математики. Запропоновано добірку історій про нескінченну спадну геометричну прогресію.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)