Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Математика -- Практичні методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Грамбовська, Л.
    Розв'язування лінійних рівнянь з параметрами різними способами [Текст] / Лариса Грамбовська, Раїса Хандога // Математика в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 23-28.
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--Практичні методи
Кл.слова (ненормовані):
лінійні рівняння -- розв'язування рівнянь з параметром


Дод.точки доступу:
Хандога, Раїса

Знайти схожі

2.


    Логачевська, Т.
    Індивідуалізація завдань для першокласників при розв'язуванні задач [Текст] / Тетяна Логачевська, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 17-22
Рубрики: Математика--Практичні методи
Кл.слова (ненормовані):
диференційовані завдання -- розв'язування задач -- задачі на знаходження суми -- задачі на знаходження остачі -- задачі на збільшення числа на кілька одиниць -- задачі на зменшення числа на кілька одиниць -- задачі на різницеве порівняння -- задачі на знаходження невідомого доданка
Анотація: У статті наведено приклади використання диференційованих завдань на уроках математики в 1 класі при розв'язуванні задач різних видів.


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Гаврилюк, А.
    Прості задачі як засіб формування математичної компетенції в початковій школі [Текст] / Алла Гаврилюк // Початкова школа. - 2016. - № 1. - С. 17-19
Рубрики: Математика--Практичні методи
Кл.слова (ненормовані):
розв'язування простих задач -- схематичні моделі простих задач

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Шкльода, С.
    Робота над формуванням поняття "задача" в 1 класі [Текст] / Світлана Шкльода // Початкова школа. - 2017. - № 6. - С. 57.
Рубрики: Математика--Практичні методи
Кл.слова (ненормовані):
розв'язання задач -- дерево міркувань -- дерево рішень -- задача
Анотація: Автор статті ділиться досвідом, як краще ознайомити дітей з поняттям про задачу, без чого сподіватися на успіх у її розв'язуванні безнадійно. Це одне з головних питань, що турбують вчителів початкових класів. Практика засвідчує, що у розв'язанні задач школярі припускаються найбільше помилок. Водночас саме задачі є важливим засобом самостійного і свідомого засвоєння дітьми математичних знань, формування в них культури математичного мислення. На цьому матеріалі вони удосконалюють свою увагу, логічне мислення, вчаться працювати творчо, ініціативно.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Ковальчук, Людмила.
    Цікаві задачі не для ледачих [Текст] / Людмила Ковальчук // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 33-36.
Рубрики: Математика--Практичні методи
Кл.слова (ненормовані):
задачі-загадки -- віршовані задачі -- молодші школярі
Анотація: Запропоновано цікаві математичні віршовані задачі для учнів початкових класів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)