Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Методика викладання -- Хімія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 12
>
1.
Максимов, Олександр
.
Хімічна кінетика як рівень розвитку понять про хімічну реакцію [Текст] / Олександр Максимов> // Біологія і
хімія
в школі. - 2011. -
№ 3
. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика
викладання
--
Хімія
Анотація:
Одна з особливостей кінетики хімічних реакцій полягає в тому, що вони протікають у часі. Одні реакції протікають повільно, місяцями, як, наприклад, корозія заліза. Інші закінчуються дуже швидко, наприклад осадження нерозчинних солей, а деякі реакції відбуваються миттєво (наприклад, вибухи). Таким чином, різні хімічні реакції відбуваються з різними швидкостями. Розділ хімії, що вивчає швидкості хімічних реакцій, називають хімічною кінетикою. Основним поняттям у хімічній кінетиці є поняття про швидкість реакції, яка визначається зміною кількості речовини реагентів (або продуктів реакції) в одиницю часу в одиниці реакційного простору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Інструктивно-методичні рекомендації щодо
вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році [Текст]> // Біологія і
хімія
в школі. - 2011. -
№ 4
. - С. 2-9
Рубрики:
Методика
викладання
--Біологія
Методика
викладання
--
Хімія
Програми навчальні--Біологія--
Хімія
Анотація:
В статті подані інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін з біології та хімії у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Перешивана, Лариса
.
Зарубіжний досвід вивчення методів ідентифікації речовин [Текст] / Лариса Перешивана> // Біологія і
хімія
в школі. - 2011. -
№ 4
. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика
викладання
--
Хімія
Хімічна освіта--Зарубіжний досвід
Кл.слова (ненормовані):
Методи ідентифікації речовин
--
Шкільна хімічна освіта
Анотація:
Розглянуто особливості впровадження сучасних методів ідентифікації речовин, що дають змогу вставити хімічний склад і структуру речовини, в шкільну освіту США, Великої Британії, Німеччини, Франції, Росії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Буринська, Ніна
.
Поняття про речовину [Текст] / Ніна Буринська> // Біологія і
хімія
в школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.262.24
Рубрики:
Методика
викладання
--
Хімія
Анотація:
Автори проаналізували чинні шкільні підручники та деякі посібники. Один з авторів зазначає, що "речовина - все те, що має масу". А хіба фізичне тіло чи матеріал не мають маси? Таке "означення" вносить лише плутанину у формування поняття про речовину, оскільки унеможливлює відмежування його від таких понять, як фізичне тіло і метаріал. Інші, не менш поважні автори, вважають що речовина - це те, з чого складаються фізичні тіла. Таке "означеня" знову ж таки є неправильним, оскільки ігнорує газуваті речовини тощо. Ще одне "означеня": "речовина - все те, що має певну масу і займає той чи інший об'єм у навколишньому просторі". Під це підпадає будь-який предмет, тобто фізичне тіло, отже, коментарі зайві.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Гусарук, Надія
.
Комп'ютерні технології на уроках хімії [Текст] / Надія Гусарук> // Біологія і
хімія
в школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 24-25 : ілюстр.
ББК
74.262.24
Рубрики:
Педагогіка--Комп'ютерні технології--
Хімія
Методика
викладання
--
Хімія
Розробка уроку--
Хімія
Анотація:
В статті подана розробка уроку з теми "Спирти". Тема: "Насичені одноатомні спирти. Метанол і етанол як представники насичених одноатомних спиртів".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Максимов, Олександр
.
Розвиток понять про хімічну реакцію в розділі органічної хімії [Текст] / Олександр Максимов> // Біологія і
хімія
в школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 36-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.262.24
Рубрики:
Методика
викладання
--
Хімія
Профільне навчання--
Хімія
Анотація:
Поняття про хімічну реакції починає формуватися з самих перших уроків. Спочатку дають поняття про явища, що відбуваються в природі, повсякденному житті, побуті, розмежовуючи явища на фізичні і хімічні. А потім повідомляють учням про тотожність понять «хімічне явище» і «хімічна реакція». На рівні атомно-молекулярного вчення роз'яснюють, як можна за зовнішніми ознаками виявити протікання хімічної реакції.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Кофанова, Олена
.
Електролітична дисоціація солей у водних розчинах. Гідроліз солей [Текст] / Олена Кофанова> // Біологія і
хімія
в сучасній школі. - 2012. -
№ 6
. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.262.4
Рубрики:
Методика
викладання
--
Хімія
Кл.слова (ненормовані):
електролітична дисоціація, теорія електролітичної дисоціації, константа дисоціація, гідроліз солей, ступінь гідролізу
Анотація:
У статті викладено теоретичний і практичний матеріал з розділу "Властивості розчинів електролітів. Гідроліз солей", подано особливості поведінки середніх, кислих й основних солей у водних розчинах. Виявлено якісні та кількісні характеристики процесу гідролізу солей, проаналізовано способи запобігання гідролізу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Вороненко, Тетяна
.
Екологічні поняття в темі "Кругообіг елементів у природі", 10 клас [Текст] / Тетяна Вороненко> // Біологія і
хімія
в сучасній школі. - 2012. -
№ 6
. - С. 31-32
ББК
74.262.4
Рубрики:
Методика
викладання
--
Хімія
Кл.слова (ненормовані):
екологізація, кругообіг елементів, речовин, енергії,
хімія
, взаємозв'язок будови, властивостей та поширення елементів у природі
Анотація:
Розглянуто можливості екологізації освіти у процесі вивчення курсу хімї в 10 класі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Грабовий, Андрій
.
Хімічний експеримент як чинник проектної діяльності учнів [Текст] / Андрій Грабовий> // Біологія і
хімія
в рідній школі. - 2018. -
№ 1
. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика
викладання
--
Хімія
Кл.слова (ненормовані):
хімічний експеримент, загальноосвітні навчальні заклади, проектна діяльність учнів
Анотація:
У статті представлено методичні організації експериментальної проектної діяльності учнів з хімії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Дудар, Аліна
.
Дослідно-експериментальна робота педагога [Текст] / Аліна Дудар> // Біологія і
хімія
в рідній школі. - 2018. -
№ 1
. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика
викладання
--Біологія
Методика
викладання
--
Хімія
Анотація:
У статті обговорюється хід експерименту з хімії та біології, який охоплює такі єтапи : організаційно-підготовчий, концептуально-діагностичний, формувальний, узагальнювальний.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Вороненко, Тетяна
.
Використання міні-проектів на уроках хімії [Текст] / Тетяна Вороненко> // Біологія і
хімія
в рідній школі. - 2018. -
№ 4
. - С. 12-19
Рубрики:
Методика
викладання
--
Хімія
Анотація:
У статті подано зміст, форми і методи навчання на уроках хімії. Виконання навчальних проектів передбачено програмами усіх шкільних предметів, починаючи з початкових класів. Отже, учні, навчившись виконувати міні-проекти, готові до самостійної дослідницької роботи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Савчин, Марія
.
Дослідницькі методи навчання хімії - основа технології навчання як дослідження [Текст] / Марія Савчин> // Біологія і
хімія
в рідній школі. - 2020. -
№ 2
. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика
викладання
--
Хімія
Кл.слова (ненормовані):
метод
--
дослідницька діяльність
--
експеримент
--
технологія
--
дослідницьке навчання
--
пошукова та експериментальна робота
Анотація:
У статті розкривається необхідність ширшого впровадження в шкільний курс хімії дослідницьких методів, що є підґрунтям для створення технології навчання як дослідження. Використання цієї технології передбачає формування спеціальних (предметних) компетентностей, які є складником непредметних (базових) компетентностей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)