Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Німецька мова -- Навчання -- Початкова школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Потапова, М. И.
Развитие творческой активности учащихся младших классов при обучеии иностраннім языкам [Текст] / М.И. Потапова> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 7
. - С. 49-52. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Німецька
мова
--
Навчання
--
Початкова
школа
Кл.слова (ненормовані):
мотивація
--
творчі здібності
--
позитивні емоції
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Зуева, И. Е.
Мотивирующие стратегии в обучении лексике немецкого языка в начальной школе [Текст] / Зуева И.Е.> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 9
. - С. 17-22. - Библиогр.: с. 22 . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Німецька
мова
--
Навчання
--
Початкова
школа
Кл.слова (ненормовані):
універсальні учбові дії
--
мотивація
--
стратегії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Паршикова, Олена Олексіївна
.
Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи [Текст] / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська> // Іноземні мови. - 2020. -
№ 2
. - С. 36-42
Рубрики:
Німецька
мова
--
Навчання
--
Початкова
школа
Кл.слова (ненормовані):
прийоми театральної педагогіки
--
учні початкової школи
--
елементарне німецькомовне спілкування
Анотація:
У статті обґрунтовано доцільність застосування прийомів театральної педагогіки у процесі
навчання
елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи та необхідність спеціальної підготовки студентів / учителів до використання таких прийомів у навчанні іноземної мови. Визначено та охарактеризовано чотири типи елементарного іншомовного спілкування (квазі-, прото-, пара- та метакомунікація) у динаміці формування елементарної іншомовної компетентності учнів початкової школи на рівнях А1.1 та А1.2. Встановлено, що основним способом засвоєння іноземної мови на першому рівні формування елементарної іншомовної компетентності А1.1 є наслідування, що обумовлює переважно рецептивне та імітативне
навчання
усного німецькомовного спілкування на основі механізмів сприйняття, розуміння і відтворення іншомовних мовленнєвих одиниць без змін та з незначними змінами. Відібрано оптимальні прийоми театральної педагогіки для реалізації визначених механізмів засвоєння іноземної мови учнями початкової школи у межах перших двох типів елементарного іншомовного спілкування (квазі- та протоспілкування), зокрема такі, як "чути і діяти", "магічне дзеркало", "перевтілення", "калейдоскоп", "скульптури", пальчикові ігри-драматизації, ляльковий театр, казкові ігри. Виділено чотири групи прийомів театральної педагогіки відповідно до визначених мовленнєвих дій, а саме для формування в учнів умінь: сприйняття і розуміння німецькомовних мовленнєвих одиниць; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування без змін; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування з незначними змінами; конструювання коротких німецькомовних висловлувань на основі аналогії. Продемонстровано методику застосування відібраних прийомів на прикладах з підручників німецької мови та з досвіду викладання.
Дод.точки доступу:
Паустовська, Маріанна Володимирівна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)