Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Освіта -- Модернізація -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Шульга , Н. Д.
Модернізаційні перетворення як фактор оптимізації державної освітньої політики України [] / Н. Д. Шульга > // Економіка та держава. - 2014. -
№ 6
. - С. 145-148. - Бібліогр. с.148 (15 назв)
ББК
74.04(4Укр)
Рубрики:
Освіта
--
Модернізація
--
Україна
Анотація:
Мета статті - розкрити сутність поняття "
модернізація
" як фактору оптимізації освітньої галузі в контексті державної освітньої політики України.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Завалевський, Юрій
.
Нова школа - новий зміст [Текст] / Ю. Завалевський ; спілкувалася Дарина Матат> //
Освіта
України. - 2017. -
2 жовт. (№ 38)
. - С. 10
Рубрики:
Освіта
--
Модернізація
--
Україна
Освіта
--Інтегроване навчання--Компетентнісний підхід--
Україна
Українська школа--Реформування
Кл.слова (ненормовані):
підручники
--
дослідно-експериментальна робота
--
обдарована молодь
--
літні школи
--
підвищення кваліфікації вчителів
Анотація:
Удосконалення змісту освіти - процес безперервний і багатогранний. Він базується як на досвіді, так і на нових підходах. Які головні ідеї вдалося реалізувати у навчальних програмах та підручниках, а які ще підтверджуються дослідно-експериментальною роботою? Що нового у роботі з обдарованими учнями й талановитими педпгогами розповідає в.о. директора Державної установи "Інститут модернізації змісту освіти" Ю. Завалевський. Найголовніші ідеї нової української школи в Україні реалізовують авторські навчальні заклади.
Дод.точки доступу:
Матат, Дарина \спілкувалася.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)