Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Освітні реформи -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Нерубайський, Володимир
.
Школа свідомого українця. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом в умовах розбудови НУШ [Текст] / Володимир Нерубайський> // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. -
№ 9/10
. - С. 87-94. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Принципо управлінської діяльності ; Модель інноваційного розвитку Тальнівської НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 - гімназія" "Школа свідомого українця"
Рубрики:
Нова українська школа--Управління--Досвід--Тальне, місто (Черкаська область)
Освітні
реформи
--
Україна
Кл.слова (ненормовані):
моделі організації освітнього процесу
--
акмеологічний підхід
--
стратегічні зміни в навчальному закладі
--
місія сучасної школи
--
формування учнівського акмеосередовища
--
модель інноваційної школи
Анотація:
Освітні
реформи
стимулюють педагогічні колективи на чолі з директорами закладів загальної середньої освіти також змінюватися й розвиватися. Автор матеріалу впевнений, що сучасний навчальний заклад повинен бути зорієнтований на інноваційний розвиток, у якому активними є всі учасники освітнього процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Телегіна, Л. П.
Аналіз основних складових упровадження Закону України "Про освіту" [Текст] : методичні орієнтири / Л. П. Телегіна> // Педагогічна майстерня. - 2019. -
№ 3
. - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Освітні
реформи
--
Україна
Закони--
Україна
Кл.слова (ненормовані):
законодавство про освіту
--
основні види освіти: дошкільна освіта, загальна середня освіта
--
професійна, передвища і вища освіта
--
інклюзивна освіта
Анотація:
Про освіту: Закон України від 05 вересня 2017 р. № 2145-VIII
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Домінський, Олег
.
Реформи
навмання. Методом проб і помилок [Текст] : не встигли ухвалити Закон "Про фахову передвищу освіту", як готують чергові зміни у статусі технікумів і коледжів / Олег Домінський> // Голос України. - 2020. -
30 січ. (№ 18)
. - С. 16
Рубрики:
Освітні
реформи
--
Україна
Професійна освіта
Коледжі
Технікуми
Освіта зарубіжних країн--США
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
--
передвища освіта
--
заклади освіти
--
середня спеціальна освіта
Анотація:
Державна політика у системі професійної, фахової передвищої, вищої освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)