Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Розвиток математичних уявлень<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
26
Показані документи
с 1 за 26
>
1.
Колодій, І.
Математичний ярмарок : інтегроване заняття для старших дошкільнят з математики та народознавства [Текст] / Іванна Колодій> //
Дошкільне
виховання. - 2011. -
№ 11
. - С. 28-30
ББК
74.102.13
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Педагогіка
--
Дошкільне
виховання--Народознавче
Кл.слова (ненормовані):
ярмарок
--
загадки
--
прислів'я та приказки про осінь
--
сажень
--
лікоть
--
аршин
Анотація:
Розробка інтегрованого заняття для старших дошкільнят з математики та народознавства, мета якого - розширювати уявлення дітей про національну традицію ярмаркування, особливрсті українського менталітету: емоційність, миролюбність; закріплювати вміння вимірювати довжину та об'єм за допомогою умовних народних мірок; закріплювати навички кількісної лічби в межах 10; формувати вміння розв'язувати логічні завдання ; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Сквоцова, С.
Формування логіко-математичної компетентності п'ятирічних [Текст] / Світлана Сквоцова> //
Дошкільне
виховання. - 2011. -
№ 10
. - С. 15-19. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.102.13
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розумове виховання
--
логічне мислення
--
п'ятирічні діти
--
вікові особливості
--
сприйняття
--
математичне мовлення
--
геометричні фігури
Анотація:
Подано авторську розробку системи роботи щодо формування логіко-математичної компетентності п'ятирічних дітей. Обгрунтовано напрями, запропоновано змістові лінії за якими може здійснюватися формування готовності п'ятирічних дітей до
навчання
математики в початковій школі, визначено порядок подання окремих тем та проілюстровано практичну частину роботи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Нікітченко, Світлана
Вивчаємо математику з паличками Кюїзенера [Текст] / Світлана Нікітченко> //
Дошкільне
виховання. - 2012. -
№ 3
. - С. 16-19
ББК
74.102.13
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
палички Кюїзенера
Анотація:
Автор статті розповідає про методику роботи з кольоровими паличками Кюїзенера. Подано розробки дидактичних ігор, занять, вправ з цим матеріалом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Шустікова, Олена
Як у народі лічили : заняття з народної математики для старших дошкільнят [Текст] / Олена Шустікова, Валентина Діхтяренко> //
Дошкільне
виховання. - 2012. -
№ 8
. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.102.13
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
народознавче виховання
--
лічба
Анотація:
Подано розробку заняття, мета якого - розширювати світогляд дітей; ознайомлювати з основами народної математики, народною лічбою, римськими цифрами; формувати уявлення про числові групи (пара, трійка, п'ятка, десяток, копа, сніп); формувати елементарні економічні уявлення; вправляти в лічбі; розвивати уяву, мислення, мовлення та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Туленко, Олена
.
Хід конем: шахи для дошкільнят [Текст] / Олена Туленко> //
Дошкільне
виховання. - 2012. -
№ 10
. - С. 28-31
ББК
74.100
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра
--
шахові ходи
--
правила гри в шахи
--
рокірування
--
взяття на проході
--
перетворення
--
шахова перемога
--
шахова нічия
Анотація:
Подано практичну розробку інтегрованого заняття з пріоритетом завдань логіко-математичного розвитку для дітей середньої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про шахові фігури, їхнє положення на дошці; продовжувати ознайомлювати з ходами шахових фігур; закріплювати знання про властивості геометричних фігур; розвивати вміння працювати з паличками Кюїзенера; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати уважність та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Пасхал, Любов
Ми ділили апельсин : заняття для дітей середньої групи [Текст] / Любов Пасхал> //
Дошкільне
виховання. - 2013. -
№ 2
. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.100
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
пальчикова гімнастика
--
фізкультхвилинка
--
лічба
Анотація:
Подано розробку заняття, мета якого - закріпити знання дітей про колір, форму, розмір, цифри (в межах 5), поняття "багато-мало", "багато-один", "рівність-нерівність"; формувати вміння ділити ціле на частини, об'єднувати частини в ціле; розвивати уяву, пам'ять, мовлення, мислення, дрібну моторику; виховувати самостійність, щедрість та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Логачевська, С.
Підготовка до школи дітей, які не відвідують дитячий садок [Текст] / Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська> // Початкова школа. - 2013. -
№ 3
. - С. 5-9. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
підготовка дошкільників
--
число і цифра 4
Анотація:
Стаття присвячена питанням підготовки майбутніх першокласників з математики. Наведено методичні розробки на тему "Число і цифра 4".
Дод.точки доступу:
Логачевська, Тетяна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Щербакова, Катерина
Математика розум упорядковує [Текст] / Катерина Щербакова> //
Дошкільне
виховання. - 2013. -
№ 7
. - С. 19-22 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний
розвиток
--
математична компетентність
Анотація:
В статті йдеться про організацію освітньо-виховного процесу у дитсадку таким чином, щоб діти постійно могли вправлятися у виконанні
математичних
і логічних операцій, щоб кожна дитина могла реалізувати свої інтереси та здібності повною мірою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Зайцева, Лариса
Дошкільнятам про числа і цифри [Текст] / Лариса Зайцева> //
Дошкільне
виховання. - 2013. -
№ 12
. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
написання цифр
Анотація:
В статті йдеться про важливу складову формування
математичних
уявлень
дошкільнят - ознайомлення з числами та їх записами. Подано прийоми ознайомлення з написаними цифрами. Пропонується розробка заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати розуміння того, що число позначається відповідною цифрою; ознайомлювати з цифрою "1"; удосконалювати вміння використовувати набуті знання у життєвих ситуаціях; розвивати увагу, мислення; виховувати інтерес до математики та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Зайцева, Л.
Щоб математика розум впорядкувала [Текст] : розвивальне
навчання
/ Лариса Зайцева> //
Дошкільне
виховання. - 2014. -
№ 7
. - С. 17-21.
ББК
74.102.13
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
формування
математичних
уявлень
--
пізнавальний діалог
--
активна діяльність дітей
--
внутрішні дії
--
узагальнений спосіб дій
--
суттєві ознаки об'єктів
Анотація:
У статті визначено методику формування
математичних
уявлень
у дітей дошкільного віку, окреслено основні напрями і методи роботи. Автор акцентує увагу на нових підходах до
навчання
, мета якого - не накопичення інформації, а
розвиток
здібностей дитини, активізація її пізнавальної діяльності.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
11.
Патій, Леся
Де заховалася ти, осене, в казках? : інтегрована діяльність старших дошкільнят [Текст] / Леся Патій> //
Дошкільне
виховання. - 2014. -
№ 10
. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401
ББК
74
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
слуховий диктант
--
математична фізкультхвилинка
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - уточнювати уявлення дітей про час (день, тиждень, місяць, пори року), явища, характерні для осені; вправляти у порядковій та кількісній лічбі в межах десяти; вчити узгоджувати кількісний склад предметів з числами, складати ціле з частин, орієнтуватися на аркуші паперу; формувати уявлення про зміст
математичних
понять; розвивати наочно-образне мислення, увагу, пам'ять інтерес до математики, дрібну моторику та ін.
Утримувачі документа:
ВДПУ : м. Вінниця, вул. Острозького, 32
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
12.
Науменко, Олена
Монтессорі-підхід до математики [Текст] / Олена Науменко, Анна Найда> //
Дошкільне
виховання. - 2014. -
№ 8
. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.102.13
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
Монтессорі-
педагогіка
--
доматематична підготовка
Анотація:
В статті описано завдання доматематичної підготовки у Монтессорі-класі та принципи подачі математичного матеріалу. Представлено навчальний план з математики за системою Монтессорі, який складається з 6 розділів.
Дод.точки доступу:
Науменко, Олена
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
13.
Стеценко, Ірина
Конструюємо математичні казки [Текст] / Ірина Стеценко> //
Дошкільне
виховання. - 2015. -
№9
. - С. 13-16
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна казка
--
комбінаторне мислення
--
логічне мислення
Анотація:
В статті йдеться про те, як організувати конструкторську діяльність дітей на заняттях з математики, розвивати логічне та комбінаторне мислення, будувати пізнавальні казки разом з вихованцями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Стеценко, Ірина
Фрактали: математика, мистецтво, винахідництво. Впроваджуємо STREAM-освіту [Текст] / Ірина Стеценко> //
Дошкільне
виховання. - 2016. -
№ 1
. - С. 8-9
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
фрактали і мистецтво
--
фрактали і винахідництво
--
фрактали в природі
--
фрактали в техніці
--
STREAM-освіта
--
геометричні фігури
--
фрактальна геометрія
Анотація:
В статіі йдеться про формування нестандартного інженерного мислення дітей, інтересу до точних наук і винахідницьких здібностей засобами STREAM-освіти. Зацікавити малят математикою, показати красу ліній, кольору, геометричних фігур, двовимірного і тривимірного простору допоможуть математичні візерунки - фрактали.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Терещенко, Ірина
Сюжетні задачі - гімнастика для розуму [Текст] / Ірина Терещенко> //
Дошкільне
виховання. - 2015. -
№ 10
. - С. 21-24
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
сюжетна задача
--
задачі на збільшення чи зменшення
Анотація:
Пропонується авторська методика організації роботи з дошкільнятами щодо розв'язування і складання сюжетних задач. Розв'язуючи такі задачі, діти вчаться розуміти зміст абстрактних понять, переходи від дій з конкретними предметами та їх образами до дій з числами, робити умовиводи, доводити правильність свого розв'язку, закріплювати навички кількісної лічби; ознайомлюються з арифметичними операціями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Єніна, Людмила
Захопливі та незвичні сюжети геометричні : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят [Текст] / Людмила Єніна> //
Дошкільне
виховання. - 2015. -
№ 12
. - С. 22-23
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
геометричні фігури
--
ігровий метод
--
математична казка
Анотація:
Подано добірку логіко-
математичних
завдань з елементами практичної й пошукової діяльності. Використання таких завдань зацікавить малят, пожвавить їх пізнавальну діяльність під час ознайомлення з геометричними фігурами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Спіркіна, Тетяна
Прямокутник. Цікаво познайомитись! : заняття для дітей середньої групи [Текст] / Тетяна Спіркіна> //
Дошкільне
виховання. - 2016. -
№ 5
. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
геометричні фігури
--
дидактична вправа
--
рухлива гра
--
фізкультхвилинка
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - розвивати спостережлиість та увагу дітей, уміння аналізувати й узагальнювати; виховувати бажання допомагати іншим; ознайомлювати малят з геометричною фігурою - прямокутником; учити розпізнавати чотирикутники серед інших відомих фігур та у довкіллі; порівнювати групи предметів за кількістю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Харченко, Оксана
Порядок потрібен скрізь : інтегроване заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи [Текст] / Оксана Харченко> //
Дошкільне
виховання. - 2016. -
№ 7
. - С. 28-29
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття
--
послідовність
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи, мета якого - розвивати кмітливість, творчі здібності, вміння робити висновки, доводити свою думку; виховувати товариськість, прагнення допомагати іншим; сприяти засвоєнню дітьми тлумачення поняття "порядок" як розміщення побутових речей на певних місцях та як визначеної послідовності елементів у математиці; вправляти дітей у класифікації, порівнянні, вмінні розташовувати предмети від найвищого до найнижчого; закріплювати навички порядкової та кількісної лічби.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Митник, Олександр
Розвиваємо мислення: блоки Дьєнеша [Текст] / Олександр Митник, Світлана Задніпрянець> //
Дошкільне
виховання. - 2016. -
№ 10
. - С. 4-7
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
дисципліна розуму
--
розвиток
мислення і мовлення
--
блоки Золтана Дьєнеша
--
ігрові методи
--
логічне мислення
Анотація:
Статтю присвячено опису використання логічних блоків Золтана Дьєнеша у роботі з дошкільнятами для засвоєннями ними
математичних
понять і розвитку логічного мислення.
Дод.точки доступу:
Задніпрянець, Світлана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Нестерук, Наталія
Веселий ґудзичок : заняття для дітей середньої групи [Текст] / Наталія Нестерук> //
Дошкільне
виховання. - 2017. -
№ 1
. - С. 30-31
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття
--
засоби
навчання
--
пальчикова гра
--
фізкультхвилинка
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з предметами найближчого побутового оточення - ґудзиками, їх видами, фукціональним призначенням; закріплювати навички кількісної і порядкової лічби, вміння співвідносити число з цифрою; вправляти в орієнтуванні у просторі; вдосконалювати вміння добирати дієслова з протилежним значенням; розвивати мислення, пам'ять, зосередженість, дрібну моторику; виховувати уважність, самостійність та ін.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
21.
Храмичева, Олена
Кольоровий світ навколо : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Олена Храмичева> //
Дошкільне
виховання. - 2017. -
№ 1
. - С. 32-34
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване заняття
--
ознайомлення з навколишнім світом
--
математична освіта
--
дидактична гра
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про різні типи ландшафтів, їх позначення на глобусі; вправляти в умінні співвідносити число і цифру, орієнтуватися у просторі, розпізнавати площинні геометричні фігури та називати їх, ділити ціле на 2 та на 4 рівні частини, вимірювати об'єм рідких та сипких речовин умовною мірою; розвивати мислення, увагу, уяву, мовлення; сприяти зниженню нервового напруження, активізації чуттів, оздоровленню дітей; виховувати самостійність, інтерес до занять з математики.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
22.
Новіцька, Тетяна
Пригоди на Острові Математики : квест для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Новіцька, Оксана Небежицька> //
Дошкільне
виховання. - 2017. -
№ 4
. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток
мислення
--
квест
--
дидактична гра
Анотація:
Автори поданої розробки пропонують приклад застосування квестової технології на занятті з математики з використанням завдань навчального розвивального курсу Ірини Стеценко "Логіки світу", мета якої - закріплювати знання дітей про геометричні фігури; формувати уявлення про відповідність "кількість-число"; вправляти у серіації об'єктів за величиною, диференціації за шириною; закріплювати вміння користуватися планом, орієнтуватись у просторі; вчити знаходити нестандартні підходи до розв'язування задач, аналізувати отриману інформацію, обґрунтовувати власну думку; розвивати логічне, асоціативне, функціональне, творче мислення, самостійність; виховувати ініціативність, уміння працювати у команді.
Дод.точки доступу:
Небежицька, Оксана
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
23.
Анісімова, Олена
Казка про те, як куб, циліндр і куля піраміду будували : ознайомлення дітей з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля [Текст] / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук> //
Дошкільне
виховання. - 2017. -
№ 9
. - С. 25
Рубрики:
Педагогіка
--Дошкільна--Засоби
навчання
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
дидактичний матеріал Ф. Фребеля
--
педагогічна спадщина
--
математична казка
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Агафія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
24.
Кац, Євгенія
Математика в іграх : для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац> //
Дошкільне
виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 18-19
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
підготовка до школи
--
старша група
--
ігрові методи
--
лічильні палички
--
математичний масаж
--
лічба
Анотація:
Подано добірку простих і веселих ігор математичного спрямування.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
25.
Зайцева, Лариса
Світ у виміри математики : компетентнісний підхід до освіти дошкільнят [Текст] / Лариса Зайцева> //
Дошкільне
виховання. - 2017. -
№ 12
. - С. 2-4
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта
--
міжпредметні зв'язки
Анотація:
"Часто і діти, і педагоги вважають математику складною, відірваною від реального життя. Однак усе зовсім навпаки - вона оточує нас, де б ми не були. Дбаючи про логіко-математичний
розвиток
дітей, ми маємо навчити їх помічати закономірності в довкіллі, узагальнювати і робити висновки, мислити чітко, системно, застосовувати набуті математичні знання у різних видах діяльності й у повсякденні." Ці завдання розглядаються у статті.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
26.
Гошовська, Валентина
.
Чудовий "Геометрик" [Текст] : дидактичний посібник для дітей дошкільних груп / Валентина Гошовська> // Палітра педагога. - 2021. -
№ 5/6
. - С. 20-21 : фот.
Рубрики:
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--
Розвиток
математичних
уявлень
Ігрові форми
навчання
Педагогіка
--
Дошкільне
навчання
--Засоби
навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток
мислення
--
математичні планшети
--
геоборди
--
розвивальні іграшки
--
вніб 5
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)