Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогічна психологія -- Діти з патологічними відхиленнями<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Волошин, Оксана.
    Робота з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] : психологічна готовність педагогів / Оксана Волошин // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 74-76
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кушнір, Світлана.
    Робота психолога з учнями, які мають психосоматичні захворювання [Текст] / С. Кушнір // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 92-94 : табл.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями
Кл.слова (ненормовані):
учні з особливими потребами -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Павленко, Тетяна.
    Організація роботи з проблемними дітьми [Текст] : програма психологічного супроводу / Т. Павленко // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 13/14. - С. 22-49. - Бібліогр.: с. 36-37.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Козаченко, Тетяна.
    Вчимося жити з дітьми. Тренінгове заняття для батьків дітей з ООП [Текст] / Т. Козаченко, І. Дрогобецька // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 45-51. - Бібліогр.: с. 51
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями
   Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- вніб 3
Анотація: Взаємодія практичного психолога із батьками має свою специфіку. У межах психологічного супроводу дітей з ООП та інвалідністю у навчальному закладі для підвищення ефективності взаємодії з батьками пропонуємо тренінгове заняття, яке бажано проводити на початку навчального року.


Дод.точки доступу:
Дрогобецька, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Шевкун, Марія.
    Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів [Текст] / Марія Шевкун, Оксана Давиденко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 9/10. - С. 74-94. - Поч. в № 7-8.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- вніб 3
Анотація: Інклюзивна освіта має забезпечувати доступне навчання дітям із особливими потребами за рахунок застосування відповідних методів, що враховують їхні індивідуальні особливості. Завдання практичних психологів є допомогти дітям з особливими освітніми потребами активно включитися в освітній процес. Продовження авторської програми. Заняття 12-21.


Дод.точки доступу:
Давиденко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Курган, Ольга.
    Співпраця вчителя-логопеда і практичного психолога [Текст] : взаємодія спеціалістів у роботі з дітьми / Ольга Курган // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 11/12. - С. 22-27
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти з патологічними відхиленнями
Кл.слова (ненормовані):
психолого- педагогічна корекція -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)