Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Проблеми підручникотворення<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Пономаренко, Ангеліна
.
Репрезинтація історичного контенту в підручниках з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів: підходи до аналізу [Текст] / А. Пономаренко> // Освіта і управління. - 2012. -
№ 1
. - С. 47-51. - Библиогр.: с. 50 (8 назв.)
ББК
74 + 81
Рубрики:
Проблеми
підручникотворення
Українознавчий зміст
Підручники--Українська мова
Анотація:
У статті на прикладі підручників з української мови для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів окреслено загальні підходи до аналізу історичного контенту в навчально-методичних комплектах з української мови. Обгрунтовується висновок, що за підсумками апробації нового покоління цих підручників із залученням дидактичного досвіду підручникотворців-істориків мають бути вироблені критеріі відбору та методичні рекомендації щодо використання історичного контенту у навчальній літературі з української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Короб, Антоніна
.
Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів: понятійно-термінологічний аналіз та критерії впровадження у навчальний процес [Текст] / А. Короб> // Освіта і управління. - 2012. -
№ 4
. - С. 140-147. - Библиогр.: с. 146 (18 назв.)
ББК
74.20
Рубрики:
Проблеми
підручникотворення
Навчальні видання
Освітня галузь--Навчально-методичний комплект
Анотація:
У статті досліджено навчальні видання, що використовуються в загальноосвітніх навчальних закладах. Спираючись на документальні джерела, зразки видавничої навчальної продукції, розглянуто процес впровадження навчальних видань, що є складовими навчально-методичного комплекту, в освітній процес, законодавчо-правові аспекти впровадження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)