Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Професійна освіта -- Дидактика навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Швець, Валентина
.
Трансформація дидактичних принципів в інформаційному суспільстві [Текст] / В. Швець> // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України.
Професійна
педагогіка. - 2014. -
№ 7
. - С. 53-57. - англ.мовою. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Професійна
освіта
--
Дидактика
навчання
Інформаційне суспільство--Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
нелінейне мислення
--
синергетика
--
постіндусріалізм
--
постмодернізм
--
інформаційні технології
Анотація:
У статті досліджена проблема зв'язку між законами розвитку інформаційного суспільства та дидактичними принципами сучасного педагогічного процесу. Розглянуто положення головних теорій інформаційного суспільства, таких, як: теорія постіндустріалізму (Д.Белл), теорія інформаційного способу розвитку (М. Кастельс), теорія гнучкої спеціалізації (Ч.Сейбл), теорія постмодернізму (Ж. Бодрійяр). Розглянуто також питання появи нелінійного наукового мислення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)