Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Реклама -- Маркетинг -- Комунікація -- Соціальні мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мельник, Тетяна.
    Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Тетяна Мельник // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 8-25 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 25. - Дод. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Комунікація--Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- шопінг -- анкетування -- торговельні мережі
Анотація: Стаття виконана в межах проведення Всеукраїнського конкурсу наукових дослідницьких робіт студентів "Молодь опановує маркетинг імені Ігоря Ткаченка". Розвиток інформаційних технологій має значний вплив на повсякденне життя людини. Соціальні мережі значно розвинулися як в кількості користувачів, так і в можливостях сервісу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)