Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Реклама -- Маркетинг -- Комунікація -- Соціальні мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Мельник, Тетяна
.
Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Тетяна Мельник> //
Маркетинг
в Українi. - 2018. -
№ 2
. - С. 8-25 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 25. - Дод. . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Реклама
--
Маркетинг
--
Комунікація
--
Соціальні
мережі
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології
--
шопінг
--
анкетування
--
торговельні
мережі
Анотація:
Стаття виконана в межах проведення Всеукраїнського конкурсу наукових дослідницьких робіт студентів "Молодь опановує
маркетинг
імені Ігоря Ткаченка". Розвиток інформаційних технологій має значний вплив на повсякденне життя людини.
Соціальні
мережі
значно розвинулися як в кількості користувачів, так і в можливостях сервісу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)