Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Реклама -- Соціальні мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Расходов, Павло
.
Digital-маркетинг: вперед у майбутнє [Текст] / П. Расходов> // Маркетинг в Українi. - 2011. -
№ 1
. - С. 23-24.
Рубрики:
Інтернет-маркетинг
Мобільний Інтернет
Реклама
--
Соціальні
мережі
Кл.слова (ненормовані):
Соціальний шопінг
--
Персоналізований контент
--
Привабливий контент
Анотація:
У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до
мережі
, просування товарів і послуг через
соціальні
мережі
і т. ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бєликова, Юлія
.
Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ [Текст] / Ю. Бєликова> // Маркетинг в Українi. - 2015. -
№ 5
. - С. 16-21. - Бібліогр. с. 21 (3 назв)
Рубрики:
Маркетинг--Інформаційні технології
Реклама
--
Соціальні
мережі
Анотація:
Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовано гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліжень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Сохацька, Олена
.
Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [Текст] / Олена Сохацька, Сідхарх> // Журнал європейської економіки. - 2019. -
№ 2
. - С. 228-241. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Реклама
--
Соціальні
мережі
Анотація:
Досліджено концептуальні аспекти впливу маркетингу соціальних медіа на поведінку споживачів.
Дод.точки доступу:
Сідхарх
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)