Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Реклама -- Соціальні мережі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Расходов, Павло.
    Digital-маркетинг: вперед у майбутнє [Текст] / П. Расходов // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 23-24.
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Мобільний Інтернет

   Реклама--Соціальні мережі

Кл.слова (ненормовані):
Соціальний шопінг -- Персоналізований контент -- Привабливий контент
Анотація: У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до мережі, просування товарів і послуг через соціальні мережі і т. ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бєликова, Юлія.
    Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ [Текст] / Ю. Бєликова // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 16-21. - Бібліогр. с. 21 (3 назв)
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні технології
   Реклама--Соціальні мережі

Анотація: Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовано гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліжень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сохацька, Олена.
    Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [Текст] / Олена Сохацька, Сідхарх // Журнал європейської економіки. - 2019. - № 2. - С. 228-241. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Реклама--Соціальні мережі
Анотація: Досліджено концептуальні аспекти впливу маркетингу соціальних медіа на поведінку споживачів.


Дод.точки доступу:
Сідхарх

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)