Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Самохідний рухомий склад залізниць<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мямлін, С. В.
Дослідження технічних характеристик дизелів спеціального самохідного рухомого
склад
у
залізниць
при додаванні природного графіту з ніобієм до моторного масла [Текст] / С. В. Мямлін, Д. М. Барановський> // Залізничний транспорт України. - 2011. -
№ 3
. - С. 7-10. - Библиогр.: с. 10 (9 назв.)
Рубрики:
Дизелі
Самохідний
рухомий
склад
залізниць
Моторне масло
Природний графіт
Ніобій
Анотація:
У роботі приведені результати досліджень технічних характеристик дизелів спеціального самохідного рухомого
склад
у
залізниць
. Встановлено, що додавання природного графіту з ніобієм до моторного масла дизелів дозволяє знизити механічні втрати на 10.17 % а інтенсивність зносу трибосистем до 40 %. При цьому, заміну масла можна проводити на 150 мото-год пізніше. Витрати масла на угар та прорив газів у картер дизелів у залежності від напрацювання при додаванні до моторного масла природного графіту з ніобієм вказують на можливість подовження ресурсу до капітального ремонту, напрацювання при якому, у середньому, можна подовжити на 1000 мото-год.
Дод.точки доступу:
Барановський, Д. М.
Знайти схожі
>
2.
Мямлін, С. В.
(доктор технічних наук; ДНУЗТ).
Теоретичне обгрунтовання підвищення довговічності дизелів спеціального самохідного рухомого
склад
у
залізниць
при протіканні процесів самоорганізації [Текст] / С. В. Мямлін, Д. М. Барановський> // Залізничний транспорт України. - 2011. -
№ 1
. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Залізничний транспорт
Самохідний
рухомий
склад
залізниць
Рухомий
склад
Трибосистеми дизелів
Анотація:
Показано, що при наявності впорядкованості структур в трибосистемах дизелів спеціального самохідного рухомого
склад
у
залізниць
в них реалізується процес самоорганізації, при протіканні якої забезпечується підвищення їх довговічності, а збільшення градієнту температури на їх поверхнях приводить до збільшення ентропії в підкритичному режимі і її зменшенню в кінетичному стані, яке відіграє роль впорядкованості.
Дод.точки доступу:
Барановський, Д. М. (кандидат технічних наук; КрНУ); Мямлин, С. В.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)