Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Самохідний рухомий склад залізниць<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мямлін, С. В.
    Дослідження технічних характеристик дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при додаванні природного графіту з ніобієм до моторного масла [Текст] / С. В. Мямлін, Д. М. Барановський // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 3. - С. 7-10. - Библиогр.: с. 10 (9 назв.)
Рубрики: Дизелі
   Самохідний рухомий склад залізниць

   Моторне масло

   Природний графіт

   Ніобій

Анотація: У роботі приведені результати досліджень технічних характеристик дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць. Встановлено, що додавання природного графіту з ніобієм до моторного масла дизелів дозволяє знизити механічні втрати на 10.17 % а інтенсивність зносу трибосистем до 40 %. При цьому, заміну масла можна проводити на 150 мото-год пізніше. Витрати масла на угар та прорив газів у картер дизелів у залежності від напрацювання при додаванні до моторного масла природного графіту з ніобієм вказують на можливість подовження ресурсу до капітального ремонту, напрацювання при якому, у середньому, можна подовжити на 1000 мото-год.


Дод.точки доступу:
Барановський, Д. М.

Знайти схожі

2.


    Мямлін, С. В. (доктор технічних наук; ДНУЗТ).
    Теоретичне обгрунтовання підвищення довговічності дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при протіканні процесів самоорганізації [Текст] / С. В. Мямлін, Д. М. Барановський // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 1. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Залізничний транспорт
   Самохідний рухомий склад залізниць

   Рухомий склад

   Трибосистеми дизелів

Анотація: Показано, що при наявності впорядкованості структур в трибосистемах дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць в них реалізується процес самоорганізації, при протіканні якої забезпечується підвищення їх довговічності, а збільшення градієнту температури на їх поверхнях приводить до збільшення ентропії в підкритичному режимі і її зменшенню в кінетичному стані, яке відіграє роль впорядкованості.


Дод.точки доступу:
Барановський, Д. М. (кандидат технічних наук; КрНУ); Мямлин, С. В.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)