Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Туризм -- Послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мельниченко, Світлана.
    Методика дослідження якості обслуговування на туристичних підприємствах [Текст] / С. Мельниченко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 1. - С. 24-33 : табл. - Бібліогр. с. 32-33 (5 назв)
ББК 65.433
Рубрики: Туризм--Послуги
   Система управління якістю

Анотація: Розкрито особливості оцінювання якості обслуговування на туристичних підприємствах; сформульовано принципи управління якістю з урахуванням галузевої специфіки; апробовано методику "Таємний покупець" у мережі туристичних офісів на території України; визначено вимоги щодо управління якістю туристичних послуг.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


   
    Социальный формат туризма [Текст] // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2013. - № 4. - С. 14-15 : фот. цв.
Рубрики: Туризм--Послуги
Кл.слова (ненормовані):
право людей на відпочинок -- туристична індустрія -- форми і якість послуг -- якість життя -- соціальна структура суспільства


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)