Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-47 
1.


    Бабійчук, Т.
    Конкурс ерудитів [Текст] : змагання на кращого знавця української літератури І половини ХХ століття / Т. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 1. - С. 22-27
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Динник, В. І.
    Використання методу проектів на уроках української мови та літератури [Текст] / В. І. Динник // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 10. - С. 2-5
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська мова--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Дяченко-Лисенко, Л.
    Модель проведення шевченківської інтернет-конференції у школі [Текст] / Л. Дяченко-Лисенко, С. Коваленко // Дивослово. - 2009. - № 3. - С. 43-45
УДК
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Письменники українські



Дод.точки доступу:
Коваленко, С.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Жила, С.
    "Кожна любов - інша." [Текст] : літературно-мистецька вітальня як форма позакласного читання за романом Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / С. Жила // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 2. - С. 25-29
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Письменники українські, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Майже ніколи не навпаки, роман


Дод.точки доступу:
Матіос, Марія Василівна (українська письменниця та політичний діяч ; 1959-) \про неї\
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Загарчук, О.
    Самостійна робота як засіб розвитку і формування пізнавальної самостійності старшокласників [Текст] / О. Загарчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 2. - С. 20-22
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Закревська, О.
    Використання мультимедійних технологій на уроках української словесності [Текст] / О. Закревська // Дивослово. - 2009. - № 2. - С. 17-19
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Калюжна, О. І.
    Креативне мислення школярів на уроках мови та літератури [Текст] : лабораторія досвіду / О. І. Калюжна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 9. - С. 5-11. - Бібліогр.: с. 8.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Міхно, О.
    Формулювання гіпотез і постановка запитань у дослідницькій діяльності учнів [Текст] / О. Міхно // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 1. - С. 8-10
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Машталер, Г.
    Високе небо Богдана Лепкого [Текст] : літературно-музичний вечір : позакласна робота / Г. Машталер // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 4. - С. 40-44 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 + 83
Рубрики: Письменники українські
   Українська література--Методи навчання

   Позанавчальна виховна робота



Дод.точки доступу:
Лепкий, Богдан Сильвестрович (1872-1941)
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Почтар, К.
    Тарас Шевченко у засланні [Текст] : використання художнього та документального фрагментів під час вивчення біографії Кобзаря / К. Почтар // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 4. - С. 21-22
УДК
Рубрики: Українська література--Методи навчання


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Роянова, А.
    Послання у вічність [Текст] : літературний вечір, присвячений 195-літтю від дня народження Тараса Шевченка та з нагоди оголошення 2009 року - Роком молоді / А. Роянова, С. Коваленко // Дивослово. - 2009. - № 3. - С. 46-49
УДК
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Свята --Сценарії



Дод.точки доступу:
Коваленко, С.; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Тищенко, Н. П.
    Урок-конференція "Домашні обереги". 10-11 класи [Текст] / Н. П. Тищенко // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 6. - С. 27-30
ББК 74
Рубрики: Українська література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Загарук, О.
    Методи, прийоми та засоби організації семінарських занять у школі [Текст] / Олександра Загарук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 53-61. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
семінар -- самостійна робота -- метод проектів -- евристична бесіда -- технологія проведення дискусії -- робота над художнім текстом -- робота в групах -- метод "Прес" -- інтерактивні методи
Анотація: У статті викладено методику проведення семінарів як форми навчання, яка сприяє розвитку пізнавальної самостійності учнів (старшокласників) та їх підготовці до вступу у ВНЗ, забезпечує наступність у навчанні. Представлено найбільш поширені методи і прийоми роботи зі школярами.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Єлісеєва, С.
    Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку [Текст] / Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 92-98. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
форми організації системи навчання -- тип і структура уроку -- методика інтерактивного уроку -- інноваційне навчання -- висловлювання про освіту
Анотація: Серія статей, яку присвячено сучасним підходам до організації навчання на уроках української мови та літератури. У частині першій охарактеризовано становлення форм організації системи навчання, зокрема в Україні (з ХХ ст.). Визначено методику проведення інтерактивного уроку як особливого типу уроку, розкрито поняття інновації у навчанні, розглянуто шляхи та проблеми впровадження інноваційних технологій в систему освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Слюсар, А.
    Вивчаємо літературу за допомогою інтелектуальних ігор : система літературних ігор : Богдан-Ігор Антонич [Текст] / Антон Слюсар // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 102-108.
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
цікаві квадрати -- криптограма -- чарівні квадрати -- чайнворд
Анотація: Запропоновано різноманітні літературні ігри за творчістю письменника Богдана-Ігоря Антонича, які можна використовувати на уроках української літератури з метою активізації пізнавальної діяльності учнів та оцінки їх знань з теми.


Дод.точки доступу:
Антонич, Богдан-Ігор Васильович (український поет, прозаїк, перекладач, літературознавець ; 1909-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Порало, Н.
    Життя прожити - не поле перейти. : вивчення біографій українських письменників у 9 класі [Текст] / Наталія Порало // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Біографія письменника--Методика
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
фрагмент уроку -- факти з біографії -- І. Котляревський -- Г. Квітка-Основ'яненко -- П. Куліш
Анотація: Стаття має на меті ознайомити читачів із досвідом викладання біографії українських письменників у школі. Уроки мають бути спрямовані на те, щоб показати учням складну творчу особистість з її помилками й надбаннями, підготувати школярів до ознайомлення з літературними здобутками митця, а також викликати в учнів бажання задуматися над власним життям і самовдосконаленням.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Авраменко, О.
    Міні-конспекти з української літератури [Текст] / Олександр Авраменко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 2-5.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська література--Перевірка і оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
підготовка до ЗНО -- періоди творчості Т. Шевченка -- творчість Г. Тютюнника -- понятійний апарат -- цитатник -- літературний диктант
Анотація: Запропоновано матеріал для підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання. Міні-конспекти містять основні відомості з життя та творчості письменників, уривки з творів, ключові поняття з теорії літератури (романтизм, послання, іронія, гротеск та ін.), літературні диктанти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Хроменко, І.
    Окремі специфічні види літературознавчого аналізу [Текст] : заняття № 10 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Українська література--Методи навчання

   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
контекстуальний аналіз -- інтертекстуальний аналіз -- асоціативний аналіз -- емоційний аналіз -- робота з епізодом
Анотація: Останнє заняття з тренінгу вчителів-словесників присвячено огляду видів аналізів художнього твору, які не є поширеними у шкільній практиці. На матеріалі творчості зарубіжних і українських письменників розглянуто методику подібних аналізів, зокрема надано розгорнутий емоційний аналіз оповідання В. Винниченка "Федько-халамидник".


Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\; Стівенсон, Роберт Льюїс (1850-1894) \про нього\; Винниченко, Володимир Кирилович (український політичний та державний діяч, прозаїк, драматург та художник ; 1880-1951) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Хроменко, І.
    Компаративний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 9 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 9. - С. 8-15. - Бібліогр.: 8 назв. - Зміст: "Сонет № 30"; "Сонет № 130" / В. Шекспір.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Українська література--Методи навчання

   Літературознавство--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
компаративістика -- новела -- образи героїв -- інтегрований урок -- порівняльний аналіз текстів
Анотація: У статті зосереджено увагу на такому виді аналізу художнього твору, як компаративний. На матеріалі творчості зарубіжних і українських письменників досліджено особливості та методику використання даного методу. Підкреслено, що цей тип аналізу сприяє формуванню гуманістичного світогляду учнів, вихованню загальнолюдських цінностей, національної гідності та шанобливого ставлення до культури інших народів.


Дод.точки доступу:
Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\; Гончар, Олесь Терентійович (український радянський письменник, літературний критик, громадський діяч ; 1918-1995 ) \про нього\; Бредбері, Рей (американський письменник ; 1920-2012) \про нього\; Твен, Марк (американський письменник, гуморист, сатирик, публіцист, видавець ; 1835-1910) \про нього\; О. Генрі (американський письменник ; 1862-1910) \про нього\; Стефаник, Василь Семенович (український письменник, поет, майстер експресіоністичної новели, громадський діяч, політик ; 1871-1936) \про нього\; Лондон, Джек (американський письменник, громадський діяч, соціаліст ; 1876-1916) \про нього\; Довженко, Олександр Петрович (український радянський письменник, кінорежисер, кінодраматург, художник ; 1894-1956) \про нього\; Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794 ) \про нього\; Хайям, Омар (перський і таджицький математик, поет, філософ ; 1040 - близько 1123) \про нього\; Мольєр, Жан Батіст (французький письменник, драматург ; 1622-1673) \про нього\; Куліш, Микола Гурович (український письменник, режисер, драматург, громадський діяч, газетяр і редактор, діяч української освіти, педагог ; 1892-1937) \про нього\; Сент-Екзюпері, Антуан (французький письменник, поет і професійний льотчик ; 1900 - 1944) \про нього\; Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник-прозаїк ; 1931-1980) \про нього\; Харчук, І. В. \про нього\; Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Деркач, О.
    Технологія особистих вражень аналізу художнього образу [Текст] : українська література : 11 клас / Олена Деркач // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 49-52. - Зміст: "Летіла зозуля через мою хату." / пісня.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська література--Урок

   Українська література--Тютюнник Григір Михайлович (1931-1980 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
етапи реалізації технології -- характеристика образу -- майстер-клас -- урок за твором Г. Тютюнника "Три зозулі з поклоном" -- екскурс у зміст новели -- художня деталь -- технологія особистих вражень -- репрезентація творчих проектів-роздумів-вражень
Анотація: Визначено методику технології особистих вражень аналізу художнього образу, яка має за мету розвиток творчих здібностей та критичного мислення учнів. Запропоновано розробку майстер-класу з використанням цієї технології за темою: "Вічна загадка любові". Жіночі образи новели "Три зозулі з поклоном" Г. Тютюнника". Мета заняття - охарактеризувати жіночі образи, дати поняття про художню деталь та її інтерпретацію у творі, розвивати в учнів творче та логічне мислення, зв'язне мовлення, уяву, а також виховувати повагу до людей, толерантність, гідність.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір Михайлович (український письменник-прозаїк ; 1931-1980) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Аношкіна, Г.
    Проблемно-пошукова, дослідницька діяльність учнів на уроках словесності [Текст] / Галина Аношкіна // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 64-65
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
методи активного навчання -- проблемно-пошукові методи -- літературний аналіз художнього твору -- ідейно-художній аналіз
Анотація: У статті висвітлено особливості та принципи організації дослідницької діяльності на уроках словесності. Охарактеризовано основні методи та прийоми, мета яких - активізувати процес навчання, надати йому дослідницького характеру, передати учневі ініціативу в організації власної пізнавальної діяльності на уроці.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

22.


    Бойко, Н.
    Творче формування системних знань на уроках української літератури - запорука успішної підготовки до ЗНО [Текст] / Наталія Бойко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 30-32.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
підготовка до ЗНО -- сучасні ІКТ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Ковальчук, Т.
    Шевченківські вікторини [Текст] / Тамара Ковальчук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 58-60.
Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.)
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
завдання й запитання -- рядки з творів Т. Шевченка -- літературні персонажі -- життя і творчість Т. Шевченка
Анотація: Запропоновано дидактичний матеріал для використання вчителем української літератури під час позакласних заходів при вивченні творчості Т. Шевченка. Подано питання й завдання наступної тематики: "З яких творів Т. Г. Шевченка взято ці рядки?"; "Упізнай літературних персонажів творів Т. Г. Шевченка"; "Життя і творчість Т. Г. Шевченка".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Борисенко, В.
    Активні методи як основа творчої взаємодії в навчанні [Текст] / Валентина Борисенко, Катерина Сова // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 27-30. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська література--Літературне краєзнавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- активний метод навчання -- активна навчальна діяльність -- урок за твором М. Коцюбинського "Харитя"
Анотація: У статті розкрито поняття "дидактична гра", обґрунтовано методичну доцільність використання ігрових методів на уроках української літератури. Подано план-конспект уроку літератури рідного краю в 5 класі з використанням дидактичних ігор за темою: "Важливість віри в житті дитини (за твором Михайла Коцюбинського "Харитя").


Дод.точки доступу:
Сова, К.; Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Бондаренко, Ю.
    Шляхи аналізу літературних творів як усвідомлена учнями навчальна технологія [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 18-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Аналіз твору
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
шляхи аналізу -- технологія -- навчальний процес -- системність -- концептуальність -- змістовність навчання -- керованість навчальним процесом -- види шляхів аналізу -- літературна компетентність учнів -- комунікативно-мовленнєва компетенція
Анотація: Окреслено шляхи аналізу літературного твору як складову частину технологізованого навчання. Обґрунтовано, що озброєння учнів знаннями про шляхи аналізу, їх види, форми та особливості застосування дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, ступінь аналітичного заглиблення школярів у процес літературної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Нежива, Л.
    Хто готовий узяти участь в естетичній грі постмодерністів [Текст] : [про теоретико-методологічні засади вивчення постмодернізму в старших класах] / Людмила Нежива // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 28-35. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська література--Методологія
   Українська література--Методи навчання

   Світова література--Течії і напрямки--Постмодернізм

Кл.слова (ненормовані):
літературний напрям -- постмодернізм -- постмодерністське світовідчуття -- естетична гра -- шкільний проект -- методична модель вивчення постмодернізму
Анотація: У статті роглянуто теоретико-методологічні засади вивчення постмодернізму в старших класах. На основі аналізу філософських, літературознавчих, літературно-критичних джерел структуровано стильові риси постмодернізму, сформульовано теоретико-літературне поняття для шкільної практики, окреслено методичні стратегії вивчення літературного напряму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Олексієнко, Г.
    Активне навчання в сучасній школі [Текст] / Галина Олексієнко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 53-55. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська література--Нечуй-Левицький Іван Семенович (1838-1918 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтовний підхід -- групова форма роботи -- Кайдашева сім'я
Анотація: У статті визначено шляхи методики активного навчання, його принципи та особливості. У якості приклада запропоновано конспект уроку за темою: "Морально-етичні проблеми, порушені в повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького, або Що завадило бути щасливим родині Кайдашів?". У ході заняття активно використовується групова робота учнів.


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (український прозаїк, перекладач, письменник ; 1838-1918 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Бондаренко, Ю.
    Види навчальних матеріалів з української літератури, напрями і шляхи їх вивчення [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 7-12. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
художній матеріал -- види літературного матеріалу -- шляхи аналізу -- види літературного аналізу -- пообразний аналіз -- варіанти пообразного аналізу
Анотація: У статті виокремлено і охарактеризовано види навчального матеріалу, які використовуються в процесі шкільного вивчення літератури, окреслено напрями та шляхи їх опрацювання. Доведено, що предметна методика буде ефективною тільки за умови врахування специфіки названих системотвірних чинників, які допомагають конкретизувати навчальні цілі, структурувати діяльність учителя та учнів, спрямувати її на вирішення чітко визначених дидактичних завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Пастух, Мирослава.
    Ігрові форми роботи на уроках української мови та літератури [Текст] / М. Пастух // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 11/12 (черв.). - С. 28-35. - Бібліогр.: с. 32.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська мова--Методи навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Агапшук, Світлана.
    Загублені у казці [Текст] : літературно-математичний квест / С. Агапшук // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2 (січ.). - С. 54-58
Рубрики: Українська література--Методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)