Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська література -- Профільне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Фасоля, А.
    Поетичне шоу Віктора Неборака, або знову про Бу-Ба-Бу і бубабістів : Вивчення поетичної творчості на заняттях спецкурсу профільної школи : 11 клас [Текст] / Анатолій Фасоля, Тарас Фасоля // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 65-71. - Бібліогр.: 12 назв. - Зміст: "Літаюча голова"; "Монолог з псячого приводу" / В. Неборак.
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська література--Профільне навчання
   Українська література--Позакласна і позашкільна робота

Кл.слова (ненормовані):
біографія В. Неборака -- теми індивідуальних (групових) проектів -- словник -- аналіз віршів поета
Анотація: Статтю присвячено життю та творчості Віктора Неборака, сучасного українського поета, прозаїка, есеїста, перекладача. Зокрема, акцентовано увагу на його бубабістській поезії (від назви літературної групи Бу-Ба-Бу). Визначено методику викладання творчого доробку В. Неборака у старших класах профільної школи.


Дод.точки доступу:
Фасоля, Т.; Неборак, Віктор (1961 р. н.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Міщенко, Оксана
    Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі [Текст] / Оксана Міщенко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність -- профільна школа -- художній твір -- літературний твір -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розкрито аспекти шкільного дослідження літературного твору. Запропоновано різні види аналізу: антропоцентричний, хронотопний і концептуальний. Представлено комплекс взаємопов'язаних знань і вмінь школярів, послідовність навчальної діяльності на етапах теоретичної, читацької, аналітико-синтетичної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)