Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Вивчення та викладання у вузі<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Бєляєва, Олена
Структура, види і форми мовленнєвої комунікації [Текст] / Олена Бєляєва> //
Українська
мова
і література в школі. - 2012. -
№ 6
. - С. 53-57. - Бібліогр.: 27 назв.
ББК
74.268.0+81
Рубрики:
Українська
мова
--
Вивчення
та
викладання
у
вузі
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва комунікація
--
комунікативний акт
--
комунікативна ситуація
--
комунікативна ситуація
--
комунікативний намір
--
сфера комунікації
--
розуміння
--
"шуми"
--
текст
--
дискурс
Анотація:
У статті досліджено структуру, види і форми мовленнєвої комунікації. Диференційовано категорії "комунікація" і "спілкування", "текст" і "дискурс". Уточнено сутність понять " комунікативна ситуація", "комунікативний акт", "комунікативний намір", "комунікативна сфера". Виявлені чинники, які забезпечують ефективність комунікації, і фактори, що зумовлюють перешкоди під час трансляції вербальної інформації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Семеног, Олена
.
Лінгвістичний аналіз як засіб формування інтелектуальної культури [Текст] : рецензія / Олена Семеног> //
Українська
мова
і література в школі. - 2012. -
№8
. - С. 56-58
Рец. на кн. Від звуку до тексту : Аналіз мовних одиниць різних рівнів : навч. посіб. / за ред А. А. Силки,-вид. 2-е, випр. і допов.-. - Суми: Університетська книга, 2012.-348с.
ББК
81
Рубрики:
Українська
мова
--
Вивчення
та
викладання
у
вузі
Кл.слова (ненормовані):
аналіз складних синтаксичних конструкцій
--
словотвірний аналіз
--
одиниці мовних систем
--
рецензія
--
лінгвістичні дисципліни
--
зв'язні тексти
Анотація:
У статті зосереджено увагу на рецензії навчального посібника "Від звуку до тексту: Аналіз мовних одиниць різних рівнів".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Овсієнко, Людмила
Методика навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників [Текст] / Людмила Овсієнко> //
Українська
мова
і література в школі. - 2013. -
№ 2
. - С. 27-32
ББК
81.411.1
Рубрики:
Українська
мова
--
Вивчення
та
викладання
у
вузі
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід
--
компетентність
--
компетенції
--
традиційні методи
--
активні та інтерактивні методи
--
лінгвістика тексту
--
майбутні учителі-словесники
Анотація:
У статті визначено і проаналізовано сучасні методи навчання майбутніх учителів -словесників. Із численного арсеналу методів, адекватних завданням компетентнісного підходу, виділено такі: метод проектів, портфоліо, кейс-метод, ділова гра, розігрування ролей, аналіз конкретних ситуацій, активне програ
мова
не навчання, стажування (практика), проблемна лекція. Упроваджуючи ці методи в процес навчання лінгвістики тексту, викладач ВНЗ формує індивідуальні, професійні, творчі здібності майбутніх учителів-словесників, тобто професійно-педагогічну компетентність, яка містить літературознавчий, лінгвістичний, психологічний, педагогічний, дидактичний, методичний і комунікативний складники.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Корчова, О.
Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Олена Корчова> //
Українська
мова
і література в школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 64-67. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК
74.48
Рубрики:
Українська
мова
--
Вивчення
та
викладання
у
вузі
Вища освіта--Підготовка майбутнього вчителя-словесника
Кл.слова (ненормовані):
компетентність
--
компетенція
--
комунікативно-діяльнісний підхід
--
лексема
--
лексичні семи
--
комунікативний розвиток особистості
Анотація:
У статті обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця. Запропоновано систему вправ на основі текстової комунікації до теми "Лексичне значення слова".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Кухарчук, І.
Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів [Текст] / Ірина Кухарчук> //
Українська
мова
і література в школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 60-64. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
74.48
Рубрики:
Українська
мова
--
Вивчення
та
викладання
у
вузі
Вища освіта--Підготовка майбутніх практичних психологів
Кл.слова (ненормовані):
мовні норми
--
лексичні норми
--
професійне мовлення практичних психологів
Анотація:
У статті проаналізовано типові лексичні помилки у професійному мовленні майбутніх практичних психологів; з'ясовано основні причини порушення лексичних норм, зокрема уживання русизмів, невиправдане калькування з російської мови, незнання лексичних значень слів, плеоназм. З метою формування культури фахового мовлення на заняттях з української мови за професійним спрямуванням подано систему вправ і завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)