Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Метод проектів<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Голуб, Н.
Метод
проектів
у навчанні української мови [Текст] / Ніна Голуб> //
Українська
мова
і література в школі. - 2013. -
№ 8
. - С. 15-19. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК
81 + 74
Рубрики:
Українська
мова
--
Метод
проектів
Кл.слова (ненормовані):
метод
проектів
--
проект
--
метод
ичне обгрунтування
--
цілевизначення
--
структура
метод
у
--
життєві проекти
--
навчальні проекти
--
алгоритм дії
метод
у
--
варіанти пректів
Анотація:
Автор статті розкриває суть
метод
у
проектів
, визначає переваги й особливості його, розробляє алгоритм застосування на уроках української мови, пропонує зразки
проектів
, придатних для розв'язання на уроках української мови важливих завдань шкільної мовної освіти. Афоризми Івана Огієнка про мову.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Полінок, О.
Проектна діяльність як ефективний засіб навчання старшокласників української мови: теоретичний аспект [Текст] / Олена Полінок> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2017. -
№ 4
. - С. 11-14. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Метод
проектів
Кл.слова (ненормовані):
теоретичний аспект організації проектної діяльності
--
проект
--
проектна діяльність
--
учнівський проект
Анотація:
Охарактеризовано теоретичні аспекти застосування проектної діяльності як ефективного засобу навчання старшокласників, проаналізовано й уточнено сутнісні характеристики понять "проект", "проектна діяльність", "учнівський проект".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Петрина, Алла
.
Світла зірка Лесі Українки [Текст] / Алла Петрина> // Початкова школа. - 2018. -
№ 2
. - С. 62
Рубрики:
Українська
мова
--
Метод
проектів
Кл.слова (ненормовані):
навчальний проект
--
інтегрований проект
--
учні 4 класу
Анотація:
Запропоновано навчальний проект для учнів 4 класу, мета якого - сприяти духовному збагаченню учнів; вивчати життєвий і творчий шлях Лесі Українки; розвивати виразність і свідомість читання, увагу, аналітико-синтетичне мислення; розширювати словниковий запас учнів.
Дод.точки доступу:
Українка, Леся (
українська
письменниця, перекладач, культурний діяч ; 1871-1913) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Кучерук, Оксана
.
Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням
метод
у
проектів
[Текст] / Оксана Кучерук> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2018. -
№ 1
. - С. 26-30.
Рубрики:
Українська
мова
--
Метод
проектів
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність
--
вивчення лексики
Анотація:
У статті порушено проблему лексичної компетентності учнів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв'язання. На основі аналізу і синтезу науково-
метод
ичних праць уточнено поняття "лексична компетентність" у зіставленні з суміжним поняттям "лексикологічна компетентність", розкрито особливості використання
метод
у
проектів
для формування лексичної компетентності у процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнтовну модель
метод
у
проектів
, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні
метод
ичні рекомендації.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Уварова, Юлія
.
"Найдорожча рідна
мова
джерельцем радісно дзвенить." [Текст] / Юлія Уварова> // Початкова школа. - 2018. -
№ 7
. - С. 63
Рубрики:
Українська
мова
--
Метод
проектів
Кл.слова (ненормовані):
проектна діяльність
--
пошуково-пізнавальний проект
--
творчий проект
--
рідна
мова
--
любов до рідної мови
--
початкова школа
Анотація:
У статті представлено творчий пошуково-пізнавальний проект з української мови за темою "Найдорожча рідна
мова
джерельцем радісно дзвенить." для учнів початкової школи, мета якого - спонукати дітей до проектної діяльності; формувати почуття любові до рідної мови.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
6.
Полінок, Олена
.
Типологічна класифікація видів
проектів
[Текст] / Олена Полінок> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2018. -
№ 12
. - С. 9-12. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Педагогіка--
Метод
проектів
Українська
мова
--
Метод
проектів
Кл.слова (ненормовані):
проект
--
види
проектів
--
метод
проектів
--
класифікація
проектів
--
навчальний проект
Анотація:
Описано типологію навчальних
проектів
за різними класифікаційними ознаками: за діяльністю, яка домінує в проекті; за предметно-змістовою галуззю знань; за характером координації проекту; за характером контактів; за кількістю учасників; за тривалістю виконання проекту; за ступенем складності; за характером партнерських взаємодій між учасниками проектування; за характером цільових установок; за спрофесійною спря
мова
ністю; за взаємозалежністю з іншими проектами; за рівнем самостійності виконання; за часом виконання; за кінцевим результатом; за формою й
метод
ами організації; за сутнісними характеристиками. Запропоновано власну класифікацію
проектів
, апробованих на уроках української мови, - фонетичні, лексико-фразеологічні, граматичні, правописні, риторичні - відповідно до змісту розділів чинної програми з української мови; а також аспектні та креативно-мовленнєві проекти - залежно від домінувальних видів навчальної й мовленнєвої діяльності учнів. Акцентовано, що попри різні підходи до класифікації, у педагогічному контексті проекти розглядаються як результат навчального проектування.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
7.
Коваль, Марія
.
Метод
проектів
як інструмент упровадження міжпредметної інтеграції на уроках української мови в старших класах [Текст] / Марія Коваль> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2019. -
№ 5
. - С. 21-23. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Метод
проектів
Кл.слова (ненормовані):
метод
проектів
--
міжпредметна інтеграція
--
проектна діяльність
Анотація:
Висвітлено сутність поняття
метод
у
проектів
на засадах міжпредметної інтеграції, проаналізовано переваги
метод
у
проектів
, описані етапи проектної роботи, розроблено шляхи підготовки учителя до проведення проектної роботи на засадах міжпредметної інтеграції в старших класах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)