Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Початкове навчання -- Культура читання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Войтко, О.
Висока
культура
читання
у початковій школі - запорука успішного
навчання
[Текст] / Оксана Войтко> // Початкова школа. - 2015. -
№ 10
. - С. 46-49
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська
мова
--
Початкове
навчання
--
Культура
читання
Кл.слова (ненормовані):
культура
читання
--
техніка
читання
--
виразне
читання
--
грамотність
--
читання
уголос
--
молодші школярі
Анотація:
Читання
розглянуто як основа для подальшого
навчання
і невід'ємна складова лінгвістичної компетентності. Автор наголошує на важливості культури
читання
як одного з аспектів інформаційної грамотності. Надано класифікацію методів
навчання
грамоти у початковій школі залежно від використання одиниці мови як вихідної при навчанні елементарного
читання
(літера, звук, склад, слово) та від того, який домінуючий вид діяльності учнів (аналіз, синтез). Виділено етапи у процесі
навчання
читання
. Розкрито особливості
читання
дитині уголос та труднощі, які виникають у читача-початківця у процесі
читання
. Підкреслюється важливість розуміти прочитане як запорука успішного опанування грамотою та подальшого
навчання
. Автор розкриває специфіку
читання
вголос та відмінності між цим видом і
читання
м мовчки. У статті наведено методи й основні види задач під час
навчання
грамоти. Автором названо техніку
читання
і виразне
читання
як критерії для вимірювання рівня сфор
мова
ності навички читати. Доведено, що уміння читати і виразне
читання
мають високий ступінь кореляції з навчальними досягненнями з інших предметів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)