Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Підготовка фахівців<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Рябовол, Н.
    Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови [Текст] / Наталія Рябовол // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 49-51. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.48(4УКР)
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Методика
   Українська мова--Підготовка фахівців

   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- лекція -- проблемна лекція -- практичне заняття -- система вправ -- узагальнювальні таблиці
Анотація: У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам вправ і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Скибун, Н.
    Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю [Текст] / Наталя Скибун // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 52-55.
ББК 74.48(4Укр)
Рубрики: Українська мова--Підготовка фахівців
   Українська мова--Викладання у ВНЗ

   Українська мова--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- мовленнєва компетентність -- аналіз професійних мовленнєвих ситуацій -- ситуативні вправи -- моделювання навчальної мовленнєвої ситуації
Анотація: У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Пентилюк, М.
    Мовна особистість студента в контексті професійного становлення [Текст] / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- мовленнєва діяльність -- студент -- професійне становлення -- компетентність -- компетенція -- професійне мовлення
Анотація: Узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних лінгвістів щодо трактування поняття "мовна особистість". Розкрито основні фактори розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Акцентовано увагу на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця. Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)