Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська мова -- Синтаксис -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 11
>
1.
Скалига, А.
Узагальнення й систематизація знань про пунктограми при прямій мові та діалозі : урок української мови : 11 клас [Текст] / Антоніна Скалига> //
Українська
мова
й література в сучасній школі. - 2012. -
№ 4
. - С. 39-42. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК
81.411.1
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Українська
мова
--Урок
Кл.слова (ненормовані):
пряма
мова
й діалог
--
синтаксичний розбір речень
--
пунктуаційні навики учнів
--
картки
--
робота з текстом
--
мовленнєво-комунікативний матеріал
Анотація:
Надано конспект уроку за темою: "Пунктограми при прямій мові та діалозі. Синтаксичний розбір речень із прямою мовою". Урок має на меті узагальнити вивчене за темою, удосконалювати пунктуаційні й творчі навики учнів, розвивати вміння зіставляти мовні явища, а також засобами мовленнєво-комунікативного матеріалу виховувати в учнів почуття взаємоповаги, довіри, вміння цінувати дружбу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Гнаткович, Тетяна
Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення [Текст] / Тетяна Гнаткович> //
Українська
мова
і література в школі. - 2012. -
№ 6
. - С. 2-8. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність
--
мовленнєва компетентність
--
складносурядне речення
--
компетентнісний підхід
--
етапізація технології лінгвістичного аналізу
Анотація:
У статті визначено методичні питання формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів дев'ятого класу у процесі вивчення складносурядного речення. Окреслюються завдання лінгвістичного аналізу тексту та ігрової технології на уроках української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Царюк, О.
Речення зі звертаннями та вставними конструкціями :
українська
мова
: 8 клас [Текст] / Олена Царюк> //
Українська
мова
й література в сучасній школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 37-38
ББК
81.411.1
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Українська
мова
--Урок
Кл.слова (ненормовані):
узагальнення й систематизація вивченого
Анотація:
Подано розробку уроку, мета якого - повторити, узагальнити й систематизувати вивчене з теми, розвивати в учнів навички критичного мислення, виховувати працелюбність, позитивне ставлення до життя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
>
4.
Векшина, В.
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми і речення. Головне та залежне слово у словосполученні [Текст] :
українська
мова
: 5 клас / Валентина Векшина> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 4
. - С. 37-39.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Українська
мова
--Урок
Кл.слова (ненормовані):
поняття про словосполучення
--
вправи та прийоми
Анотація:
Мета запропонованого уроку полягає в наступному: подати поняття про словосполучення, його особливості, сприяти запобіганню помилок у будові словосполучення; розвивати усне й писемне мовлення, логічне мислення учнів; виховувати любов і повагу до рідного народу та краси його слова, шанобливе ставлення до здорового способу життя.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Караман, О.
Підготовка студентів до викладання
синтаксис
у в профільній школі [Текст] / Ольга Караман> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 5
. - С. 24-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Українська
мова
--Викладання у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
підготовка студентів
--
односкладні речення
--
функційно-стилістичний підхід
--
методи навчання
--
вправи
Анотація:
У статті окреслено особливості вивчення
синтаксис
у в профільній школі, акцентовано увагу на опанування таких мовних одиниць синтаксичного рівня, як односкладні речення. Розкрито можливості використання різних методів навчання, зокрема бесіди, спостереження над мовою, слова вчителя, методу вправ; запропоновано зразки вправ, які сприяють формуванню комунікативних умінь і навичок учнів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
6.
Логвиненко, Н.
Неповне речення. Тире в неповних реченнях [Текст] :
українська
мова
: 8 клас / Наталія Логвиненко> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 86-91
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Українська
мова
--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вживання тире в неповних реченнях
--
міні-проект
--
картки
--
робота в парах
--
редагування
Анотація:
Мета запропонованого уроку полягає в наступному: використовуючи новітні методи та прийоми навчання, повторити правила вживання тире в простому реченні, закріпити знання про неповні речення; розвивати діалогічне мовлення, творчі здібності; формувати інтерес до творчої спадщини видатної української художниці Катерини Білокур.
Дод.точки доступу:
Білокур, Катерина Василівна (
українська
художниця, майстер народного декоративного живопису, представниця «народного примітиву» («наївного мистецтва») ; 1900-1961) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Векшина, В.
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом [Текст] :
українська
мова
: 5 клас / Валентина Векшина> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 74-77
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Українська
мова
--Урок
Кл.слова (ненормовані):
граматична основа речення
--
способи морфологічного вираження підмета і присудка
Анотація:
Запропоновано урок з української мови, мета якого наступна: поглибити знання учнів про граматичну основу речення, способи вираження підмета і присудка; розвивати вміння працювати з підручниками, усне й писемне мовлення, логічне мислення; виховувати в учнів любов до природи, до рідної землі, культуру мовлення.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
8.
До розділу "
Синтаксис
і пунктуація" [Текст] / Олена Горошкіна, Ольга Караман, Наталія Мордовцева, Людмила Попова> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 11
. - С. 51
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
лінгвістична мініатюра
--
підмет
--
присудок
--
розділові знаки
Анотація:
Подано лінгвістичну мініатюру, яку доцільно використати на уроці української мови при вивченні правил вживання розділових знаків між підметом і присудком.
Дод.точки доступу:
Горошкіна, О.; Караман, О.; Мордовцева, Н.; Попова, Л.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
9.
Деркач, О.
Головні члени речення: підмет і присудок [Текст] :
українська
мова
: 8 клас / Олена Деркач> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2015. -
№ 12
. - С. 42-47
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Українська
мова
--Урок
Українська
мова
--Комп'ютерне і програ
мова
не навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок-практикум
--
головні члени речення
Анотація:
Подано конспект уроку, мета якого наступна: узагальнити, систематизувати та поглибити знання учнів про підмет і присудок як головні члени речення; використовуючи мультимедійні засоби навчання, удосконалювати вміння учнів визначати підмети і присудки у двоскладному реченні, конструювати речення з різними за способом вираження підметом і присудком; розвивати пам'ять, пізнавальну активність, логічне й абстрактне мислення, зв'язне мовлення; виховувати любов та повагу до літератури рідного краю.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
10.
Литвин, Л.
Вивчаємо звертання на матеріалі творів Тараса Шевченка [Текст] / Любов Литвин> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 3
. - С. 25-29. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
звернення
--
звертання
--
власне (пряме) звертання
--
непряме (тропеїчне) звертання
--
риторичне звертання
--
поширене й непоширене звертання
--
кличний відмінок
--
вокативні речення
--
вправи
Анотація:
На матеріалі поетичних творів Т. Г. Шевченка проаналізовано звертання як засіб ускладнення простого речення. Стаття містить різні за дидактичним спрямуванням вправи для піднесення культури мовлення.
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Караман, О.
Речення. Речення прості й складні, двоскладні та односкладні [Текст] : дидактичний матеріал до уроків української мови у 8 класі / Ольга Караман> //
Українська
мова
і література в школах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 35-36.
Рубрики:
Українська
мова
--
Синтаксис
--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
вправи
--
завдання
Анотація:
Запропоновано 15 вправ і завдань з вищевказанної теми: аналітичні (робота з реченнями, аналіз тексту), творчі (конструювання речень).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)