Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Уроки -- Розробки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-38 
1.


    Павлів, Ірина.
    Уроки за повістю Зірки Мензатюк "Таємниця козацької шаблі" [Текст] : 5 клас / Ірина Павлів // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 2. - С. 6-13
ББК 74.268.3
Рубрики: Уроки--Розробки
   Українська література--Методика викладання

Анотація: Розробка уроку за пригодницькою повістю "Таємниця козацької шаблі" сучасної української письменниці З. Мензатюк.


Дод.точки доступу:
Мензатюк, Зірка Захаріївна (українська письменниця, журналіст ; р.н. 1954) \про неї\; \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Слотницька, Ірина.
    Леся Воронина. "Таємне Товариство Боягузів." [Текст] : цикл уроків у 6 класі / Ірина Слотницька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 2. - С. 14-23
ББК 74.268.3
Рубрики: Уроки--Розробки
   Українська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
робота з пам'яткою -- рефлексійна бесіда -- інтерактивні вправи -- тестові завдання
Анотація: Мета циклу (3) уроків – ознайомити учнів 6 класу з цікавими сторінками життєпису і творчості сучасної української письменниці, авторки багатьох книжок для дітей, зокрема про фантастичну романтичну багатоепізодову повість про виховання мужності та гідності "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку № 9".


Дод.точки доступу:
Воронина, Леся Анастасіївна (українська письменниця, перекладачка, журналістка ; 1955) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Ревчук, Софія.
    Завдання з української літератури для 5 класу [Текст] : ІІ семестр / Софія Ревчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 2. - С. 24-28
ББК 74.268.3+82.3(4Укр)
Рубрики: Уроки--Розробки
   Фольклор український--Прислів'я--Приказки--Вивчення в школі

Анотація: Урок розроблений за книгою Коваленко Л. Українська література : підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів (Київ : Освіта, 2013). Тема уроку – прислів'я і приказки, їхня краса й мудрість, народне уявлення про навколишній світ, види прислів'їв та приказок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Маркова, Наталія.
    Повторення вивченого за рік [Текст] : урок-змагання у 8 класі / Наталія Маркова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 4. - С. 17-20
ББК 74.268.1
Рубрики: Уроки--Розробки
   Українська мова--Методика викладання

   Синтаксис український--Вивчення в школі

Кл.слова (ненормовані):
урок-змагання -- літературно-мовна розминка -- мовні перегони
Анотація: Розробка уроку узагальнення та систематизації знань у вигляді уроку-змагання. Його мета – повторити вивчене й узагальнити знання восьмикласників із синтаксису та пуктації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Соснова, Валентина.
    "Усі знають – дощ перестане." [Текст] : урок у 7 класі / Валентина Соснова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 4. - С. 30-32
ББК 74.268.3
Рубрики: Уроки--Розробки
   Українська література--Методика викладання

Анотація: Розробка уроку вивчення нового матеріалу у 7 класі за творчістю Василя Голобородька.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Павлів, Ірина.
    Дивосвіт природи в поезіях Богдана Радиша-Маринюка [Текст] : урок у 6 класі / Ірина Павлів // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - С. 22-25 : № 5
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні вправи -- асоціювання
Анотація: Розробка уроку в 6 класі з вивчення творчості Б. Радиша-Маринюка. Тип уроку – вивчення літератури рідного краю.


Дод.точки доступу:
Радиш-Маринюк, Богдан Ілліч (поет і письменник, член Спілки письменників України ; р.н. 1934) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Слюсар, Антон.
    "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" [Текст] : підсумковий урок у 7 класі / Антон Слюсар // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 13-16
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
літературний диктант-самоперевірка -- тести -- ґронування -- інтерактивні вправи
Анотація: Розробка уроку у 7 класі за повістю-казкою М. Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".


Дод.точки доступу:
Павленко, Марина Степанівна (р.н. 1973) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Павлів, Людмила.
    Узагальнюємо тему "Фразеологія" [Текст] / Людмила Павлів // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 21-23
Рубрики: Фразеологія українська--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
фразеологізми -- фразеологічні синоніми -- фразеологічні антоніми -- тестові завдання -- дослідження-відновлення
Анотація: Розробка уроку з узагальнення і систематизації знань у 6 класі за темою "Фразеологія".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Слотницька, Ірина.
    Становлення нової української літератури [Текст] : урок у 9 класі / Ірина Слотницька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - №9. - С. 11-15
ББК 74.268.3(4УКР)
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Анотація: Мета уроку – розкрити соціально-історичний контекст становлення нової української літератури (кінець ХVІІІ ст.), охарактеризувати її основні художні напрями, допомогти усвідомити стильові ознаки європейського та українського класицизму, відмінності класицизму і сентименталізму, ознайомити з життєписами видатних письменників тієї доби та їхніми творами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Стасюк, Оксана.
    Твір-опис природи за картиною ; Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі. [Текст] : [уроки у 6 та 7 кл.] / Оксана Стасюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2015. - №10. - С. 6-9
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Розвиток мовлення
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
робота з епіграфом -- випереджувальні завдання -- опис природи за картиною -- інтерактивні вправи -- учнівське повідомлення
Анотація: Мета уроків мовленнєвого розвитку – повторити функції пейзажу в літературних творах, навчити складати твір-опис за картиною, розвивати творчу уяву школярів засобами мистецтва та удосконалити мовленнєво-мисленнєві вміння семикласників художньо описувати зовнішність людини, усвідомлювати тему й основну думку висловлення, логіку викладу, тип і стиль мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Таровита, Ірина.
    Правду в приказках шукай ; Мудрість народів світу в неповних реченнях [Текст] : [уроки в 5 та 8 кл.] / Ірина Таровита // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 11. - С. 11-15
Рубрики: Фольклор--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
урок-турнір -- прислів'я -- приказки -- усна народна творчість -- односкладні речення -- неповні речення -- узагальнення знань -- систематизація знань
Анотація: Вивчаються перлини народної мудрості – українські прислів'я та приказки; формуються вміння розрізняти, осмислено приймати їх, пояснювати зміст; поширювати й уточнювати словниковий запаз школярів, їхні уявлення про навколишній світ; розвивати вміння дітей доречно і влучно застосовувати сталі вислови в різних життєвих ситуаціях. Повторити й узагальнити вивчений матеріал про неповні речення, удосконалювати вміння розрізняти неповні та односкладні речення, грамотно ставити тире в неповних реченнях; розвивати мислення, аналітичні здібності учнів, збагачувати словниковий запас, розширювати уявлення про культуру своєї нації та інших народів світу через застосування відповідного дидактичного матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Дем'яненко, Світлана.
    "Яке то щастя, коли сонце сходить" [Текст] / Світлана Дем'яненко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 11. - С. 22-26 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
творчість Анатолія Самойленка -- літературно-мистецька вітальня -- художнє читання -- українська література
Анотація: Знайомство учнів із творчістю українського письменника Анатолія Самойленка, найважливішими віхами його життєвого шляху; удосконалення навичок сприймання та художнього читання поетичних творів; розвитку естетичних смаків.


Дод.точки доступу:
Самойленко, Анатолій Павлович (український поет, член Національної спілки письменників України ; р. н. 1938) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Биконь, Тетяна.
    "Світ який – мереживо казкове!. Світ який – ні краю, ні кінця!" [Текст] : 6 клас / Тетяна Биконь // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 2. - С. 5-7
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Займенники
   Уроки--Розробки

Анотація: Розробка уроку, мета якого сформувати в учнів уявлення про займенник як частину мови. Тип уроку – засвоєння нового матеріалу і розвитку мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Суховерхова, Людмила
    Опорна картка - конструктор уроку [Текст] / Людмила Суховерхова // Завуч. - 2016. - № 4. - С. 10-14
Рубрики: Уроки--Розробки


Знайти схожі

15.


    Петреченко, Світлана.
    Фразеологізми та лексичне значення їх [Текст] : технологічна карта уроку з використанням Web 2.0 / Світлана Петреченко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 5. - С. 17-20
Рубрики: Фразеологія українська--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
онлайн-технології -- веб-ресурси -- організація роботи учнів
Анотація: Вміщена технологічна карта уроку української мови, присвяченого вивченню фразеологізмів. Акцент у методичній розробці зроблено на використанні комп'ютерних технологій та онлайн-сервісів у процесі вивчення теми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Корнієнко, Оксана.
    "Казки, казки. У світі їх багато." [Текст] : уроки позакласного читання у 5 класі / Оксана Корнієнко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 6. - С. 10-14
Рубрики: Казки--Вивчення в школі
   Уроки--Розробки

   Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
українські народні казки -- літературна казка
Анотація: Подано розробку двох уроків позакласного читання для 5 класу, присвячених народним казкам та літературним казкам Бориса Грінченка. Один з уроків змодельовано у формі командної гри, в іншому застосовано технологію проектного навчання – учнівські презентації з використанням ІКТ.


Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Макута, Оксана.
    Росяні перевесла Івана Війтенка [Текст] : урок – зустріч із поетом / Оксана Макута, Анна Гавриленко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 6. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
поезія -- ліричний герой -- настрій вірша
Анотація: Вміщено розробку навчального заняття з літератури рідного краю у формі зустрічі з сучасним українським поетом Іваном Війтенком. Матеріал охоплює різні види методичних завдань, твори автора та інтерв'ю з ним.


Дод.точки доступу:
Гавриленко, Анна; Війтенко, Іван Дмитрович (український поет) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Гаєвська, Раїса.
    "Запрошуємо вас до міста" [Текст] : 11 клас / Раїса Гаєвська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 10. - С. 10-13
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Аналіз твору
   Уроки--Розробки

Анотація: Представлено розробку уроку для 11-го класу на матеріалі роману В. Підмогильного "Місто". Урок побудовано на основі реалізації випереджувальних завдань та учнівських повідомлень. Значну частину матеріалу становлять добірки цитат для характеристики персонажів. Також учні працюють над розв'язанням проблемних питань.


Дод.точки доступу:
Підмогильний, Валер'ян Петрович (український письменник і перекладач, один з найвидатніших прозаїків українського «розстріляного відродження» ; 1901-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Голуб, Ніна.
    Основні принципи української орфографії [Текст] : 10 клас / Ніна Голуб // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 10. - С. 24-28 : іл.
Рубрики: Орфографія українська--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
бліц-опитування -- дослідження-обгрунтування -- дослідження-класифікація -- інтерактивні вправи -- тестування
Анотація: Матеріал містить план-конспект уроку для 10-го класу (профільний рівень), який дає змогу актуалізувати, поглибити і розширити знання учнів про основні принципи української орфографії. Завдання, представлені в уроці, а саме: бліц-опитування, дослідження-обгрунтування, дослідження-класифікація, інтерактивні вправи та тестування – забезпечують методичну різноманітність опанування теми, оптимізують узагальнення навчального матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Губська, Ольга.
    "Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!." [Текст] : урок за творчістю Ірини Жиленко / Ольга Губська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 5-9. - Бібліогр. 10 назв
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
перебіг уроку -- особистісно зорієнтований урок -- творче завдання -- робота в парах
Анотація: Подано план-конспект особистісно зорієнтованого уроку української літератури за поетичним доробком Ірини Жиленко. В уроці використано такі цікаві прийоми та форми роботи: "Гронування", складання буриме, "Рефлексійний ланцюжок" та інші. Також подано розлогий коментар учителя щодо біографії та особливостей твочості поетеси.


Дод.точки доступу:
Жиленко, Ірина Володимирівна (українська письменниця ; 1941-2013) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Трохимець, Євгенія.
    "Повість минулих літ" – найдавніший літопис нашого народу. Значення літописання для нащадків [Текст] : 5 клас / Євгенія Трохимець // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 10-12
Рубрики: Староукраїнська література--Літописання--Методика викладання
   "Повість временних літ"--Вивчення в школі

   Уроки--Розробки

Анотація: Пропонований план-конспект уроку української літератури для 5-го класу присвячено ознайомленню учнів із традиціями та історією літописання. Матеріал охоплює такі способи організації навчальної діяльності учнів: самостійне опрацювання теоретичного матеріалу за підручником, аналіз прочитаних творів, складання схем, створення асоціативного куща, розв'язання тестових завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Маркова, Наталія.
    Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль [Текст] : 7 клас / Наталія Маркова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 13-15
Рубрики: Прислівники--Вивчення в школі
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
робота з текстом -- творення прислівників -- робота з варіантами -- ігрове завдання
Анотація: Вміщено проект уроку української мови для учнів 7 класу, який охоплює вступну тему, пов'язану з опануванням загальних відомостей про прислівник як частину мови. Урок поєднує такі традиційні прийоми, як слово вчителя, робота з підручником, словникова робота з інноваційними: інтерактивні вправи, розподільна робота з дослідницьким завданням, пошукове завдання та іншими.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Шарупа, Людмила.
    Творчість Івана Чумака [Текст] / Людмила Шарупа // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 3. - С. 23-28 : портр.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Анотація: Пропонований матеріал містить план-конспект уроку літератури рідного краю за творчістю Івана Чумака, сучасного поета з Київщини. У конспекті проаналізовано його життєпис, подано огляд прози та зразки опрацювання поетичних текстів. Також наведено вірші поета, їх згруповано за тематичним принципом.


Дод.точки доступу:
Чумак, Іван Володимирович (український письменник) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Стрельнікова, Ірині.
    Роль гумору в житті українців [Текст] : ідейно-художній аналіз байок Леоніда Глібова "Муха і Бджола", "Жаба і Віл", "Щука" / Ірині Стрельнікова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 4. - С. 33-37
Рубрики: Гумор і сатира--Вивчення в школі
   Українська література--Методика викладання

   Уроки--Розробки

Анотація: Пропонований матеріал містить план-конспект уроку української літератури для 6-го класу, присвяченого творчості Л. Глібова, зокрема вивченню байок "Муха і Бджола", "Жаба і Віл", "Щука". Матеріал охоплює такі форми і методи роботи: презентація випереджувальних завдань, виконання тестових завдань, асоціювання, складання паспорта твору та ін.


Дод.точки доступу:
Глібов, Леонід Іванович (український письменник, поет, байкар, видавець, громадський діяч ; 1827-1893) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Крутько, Віталіна.
    Леонід Глібов. "Щука" [Текст] : урок у 7 класі / Віталіна Крутько // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 4. - С. 38-39
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Анотація: Пропонований матеріал містить план-конспект уроку, присвяченого вивченню байки Л. Глібова "Щука". За допомогою методів бесіди, виразного читання, "Гронування" та інших учні опрацьовують зміст художнього тексту, засвоюють поняття з теорії літератури (байка, мораль, алегорія). Урок розроблено за чинною програмою для 6-го класу.


Дод.точки доступу:
Глібов, Леонід Іванович (український письменник, поет, байкар, видавець, громадський діяч ; 1827-1893) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Передрій, Тетяна.
    Складні випадки правопису великої літери [Текст] : (урок у 10 класі) / Тетяна Передрій // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 5. - С. 24-26
Рубрики: Власні назви--Написання--Вивчення в школі
   Українська мова--Методика викладання

   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
різновиди власних назв -- правопис -- випереджувальні завдання
Анотація: Подано проект аспектного уроку української мови, спрямованого на повторення та закріплення матеріалу про правопис власних назв, запропоновано такі цікаві прийоми та методи роботи, як інтерактивні вправи, дослідницькі та ігрові завдання, повідомлення з елементами презентації. Також індивідуальні завдання з елементами проблемності дадуть учителеві змогу застосувати диференційний підхід до контролю засвоєння теми уроку.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Дроботенко, Алла.
    Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні [Текст] : (9 клас) / Алла Дроботенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 5. - С. 27-29
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
безсполучникове складне речення -- аналіз структури речення -- постановка розділових знаків
Анотація: Подано план-конспект уроку української мови на тему «Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні». Дидактичним матеріалом до заняття слугують тексти, наскрізною темою яких є виготовлення, споживання та застосування меду. Оригінальний дидактичний матеріал представлено в системі сучасних методичних форм, як-от: дослідження-обґрунтування, пошуково-дослідницька робота, лінгвістичний аналіз на основі алгоритмізації та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Чудінович, Тамара.
    Вогнесвіт Олеся Бердника [Текст] : цикл уроків позакласного читання / Тамара Чудінович // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 6. - С. 21-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Позакласне читання
   Уроки--Розробки

Анотація: Пропонований матеріал охоплює три плани-конспекти уроків позакласного читання за прозовими творами Олеся Бердника для 6-го, 7-го і 9-го класів. Розробки побудовано на поєднанні традиційних методів і прийомів роботи та сучасних інтерактивних та психолого-педагогічних методик.


Дод.точки доступу:
Бердник, Олесь Павлович (український письменник-фантаст ; 1926-2003) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

29.


    Нолан, Річард.
    10 найкращих порад з організації роботи на уроці для вчителів- початківців [Текст] / Річард Нолан ; пер. та літ. обробка Н. В. Третякової // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 3. - С. 35-36
Рубрики: Уроки--Розробки
   Вчителі-початківці--Професійне становлення

Кл.слова (ненормовані):
поведінка учнів -- перший урок
Анотація: Уміння організувати роботу на уроці полягає в здатності вчителя контролювати поведінку учнів і загальний настрій класу.


Дод.точки доступу:
Третякова, Н. В. \пер. та літ. обробка.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Богосвятська, Анна-Марія.
    Таємний янгол : урок у 8 класі за старосвітською баладою Івана Малковича "Із янголом на плечі" / Анна-Марія Богосвятська // Дивослово. - 2018. - № 2. - С. 5-8
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробки

Кл.слова (ненормовані):
янгол-охоронець -- балада -- добре ставлення -- ліричний герой -- образи-символи
Анотація: План-конспект уроку, який охоплює кілька етапів роботи над програмовим твором. По-перше, це грунтовна випереджувальна робота (проект "Таємний янгол"), по-друге, важливий етап уведення в тему і налаштування на сприйняття твору (вправа "Кольорові привітання", уявна мандрівка), по-третє, докладний аналіз поезії (пообразний аналіз, визначення ідеї та жанрової специфіки), по-четверте, узагальнення і підсумки роботи (обговорення результатів проекту, рефлексія навчальної діяльності). Такий методичний формат дає змогу вповні реалізувати компетентісний потенціал виучованого тексту і сприяє формуванню духовно-морального світогляду підлітків.


Дод.точки доступу:
Малкович, Іван Антонович (р. н. 1961) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-30    31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)