Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Французька мова -- Методика викладання -- Вища освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Ігнатенко, В. Д.
    Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів [Текст] / В. Д. Ігнатенко // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 26-36. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 36
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
етапи навчання -- система вправ -- підгрупа вправ
Анотація: У статті представлена система вправ для навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу науково-технічних текстів на основі статей аграрного профілю, окреслено поняття системи вправ, вимоги до неї та її складові у рамках методики навчання перекладу, проаналізовано наукові дослідження з проблеми розроблення системи вправ для навчання письмового перекладу, виділено й описано етапи навчання, запропоновано відповідні групи і підгрупи вправ, наведено приклади вправ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Майєр, Н. В.
    Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності [Текст] / Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 37-44. - Бібліогр.: с. 43 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
майбутній викладач -- методичні знання -- методичні навички
Анотація: У статті охарактеризовано методичну субкомпетентність майбутнього виклада французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності. Спираючись на особливості професійно орієнтованої орфографічної компетентності майбутніх учителів французької мови, визначено методичні знання, навички та вміння, якими повинні оволодіти магістранти для ефективної реалізації професійно-методичної діяльності з формування у студентів зазначеної компетенції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Руснак, Д. А.
    Мультимедійний репортаж як засіб формування іншомовної медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей [Текст] / Д. А. Руснак // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 45-49. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 49 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний репортаж -- медіакомпетентність -- студенти мовних спеціальностей
Анотація: У статті розглядається питання використання мультимедійного репортажу у процесі формування медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей. Виділено критерії відбору мультимедійних репортажів для використання у навчальному процесі, описано компонентний склад мультимедійного репортажу та етапи роботи з цим автентичним матеріалом, запропоновано вправи для кожного етапу формування медіакомпетентності студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Оліфер, І. О.
    Кейс "Organisation d'une soiree" для формування у студентів першого курсу лінгвосоціокультурної компетентності в говорінні [Текст] / І. О. Оліфер // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - Ст. 53-54
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
кейс -- лінгвосоціокультурна компетентність -- монологічне мовлення
Анотація: У публікації представлено кейс "Organisation d'une soiree" для розвитку у студентів першого курсу лінгвосоціокультурної компетентності у франкомовному говорінні, зокрема монологічному мовленні, за темою "Les loisirs".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Черняк, Ю. М.
    Фрагмент практичного заняття з формування у студентів першого курсу франкомовної граматичної компетентності з використанням автентичного вірша [Текст] / Ю. М. Черняк // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 54-56
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
граматична компетентність -- автентичний вірш -- лінгвосоціокультурна компетентність
Анотація: У цій публікації представлено фрагмент практичного заняття з формування франкомовної граматичної компетентності студентів першого курсу, а саме з оволодіння граматичною структурою "Le Passe compose", з використанням автентичного вірша.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Мельник, Є. Ю.
    Навчання написання зв'язних інформувальних і пояснювальних текстів з використанням автентичної відеопродукції (на матеріалі французької мови) [Текст] / Є. Ю. Мельник // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 3-9
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
писемне мовлення -- письмове повідомлення -- інформувальний текст
Анотація: У статті розглянуто проблему використання автентичної відеопродукції для розвитку умінь писемного мовлення. Конкретизовано теоретичні засади навчання написання інформувальних і пояснювальних текстів французькою мовою. Окреслено ефективні стратегії для створення зв'язних текстів. Проілюстровано запропоновану методику практичною розробкою для студентів рівня володіння французькою мовою В1-В2, яка містить опис дидактичного мтеріалу, сценарію навчальних дій, взаємозв'язку між усіма видами мовленнєвої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Ігнатенко, В. Д.
    Комплекс вправ для самостійного оволодіння майбутніми перекладачами компетентністю в анотативному і реферативному перекладі франкомовних науково-технічних текстів [Текст] / В. Д. Ігнатенко // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 53-60
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
комплекс вправ -- Переклад текстів -- анотативний і реферативний переклад -- науково-технічні тексти аграрного профілю
Анотація: У цій публікації представлено комплекс вправ для формування компетентності в майбутніх перекладачів в анотативному і реферативному видах письмового перекладу франкомовних науково-технічних текстів аграрного профілю. Розроблені автором вправи можна використовувати для самостійної роботи майбутніх філологів для здобуття необхідних знань, формування та вдосконалення навичок, розвитку і вдосконалення вмінь і здатностей з метою здійснення анотативного і реферативного перекладу наукових статей аграрного профілю на четвертому курсі навчання в межах програмної теми: "Економіка".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Melnyk, Yevhenii.
    Comprendre et apprendre les registres de langue avec la serie televisee "La Mere et la Fille" [Текст] / Y. Melnyk // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 60-61 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
комунікація французькою мовою -- комунікативний намір -- стиль мовлення
Анотація: У цій методичній розробці пропонується комплекс завдань із використанням телевізійного серіалу "Мати та дочка" на заняттях з французької мови. У ході виконання наведених завдань студенти рівня В1 вчаться розуміти відмінності між стилями мовлення та засвоюють головні особливості розмовного, нейтрального та високого регістрів усної франкомовної комунікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Бондар, Л. В.
    Рецензія на навчальний посібник Ігнатенко В. Д. "Навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу франкомовних науково-технічних статей аграрного профілю" [Текст] / Л. В. Бондар // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 62-64
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
анотативний і реферативний переклад -- науково-технічні статті аграрного профілю -- майбутній перекладач
Анотація: У публікації представлено рецензію на навчальний посібник "Навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу франкомовних науково-технічних статей аграрного профілю", укладений кандидатом педагогічних наук Вікторією Дмитрівною Ігнатенко для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 035 Філологія. Проаналізовано структуру та зміст рецензованої праці. Акцентовано питання доцільності його використання в процесі формування компетентності майбутніх перекладачів в анотативному і реферативному видах перекладу науково-технічних текстів аграрного профілю в межах дисципліни "Практичний курс другої іноземної (французької) мови та переклад" фахової підготовки студентів IV курсу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

10.


    Melnyk, Y.
    Joe Dassin, chanteur des petits pains au chocolat [Текст] / Y. Melnyk // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 43-46
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
франкомовна пісня -- аудіювання і читання -- говоріння
Анотація: Методична розробка віддає шану Джо Дассену і пропонує комплекс завдань, присвячених використанню його пісні "Булочка з шоколадом" на заняттях з французької мови зі студентами рівня А2. Наведені завдання, які передбачають вправляння в говорінні, аудіюванні та читанні, запрошують студентів до спілкування на різні теми (франкомовна пісня, життєвий шлях співака, зовнішність, почуття, історія кохання, магазини, їжа, кухня), організують активне використання й ефективне засвоєння лексики та граматики (минулих часів зокрема) залежно від комунікативної ситуації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

11.


    Руснак, Діана.
    Формування міжкультурної комунікативної компетентності у майбутніх вчителів французької мови: гендерні стереотипи (методична розробка) [Текст] / Д. Руснак // Іноземні мови. - 2020. - № 3. - С. 45-48
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна комунікативна компетентність -- гендерні стереотипи -- майбутні вчителі
Анотація: У методичній розробці запропоновано вправи на матеріалі французької та української реклами, спрямовані на формування соціокультурних знань двох культур, зокрема гендерних стереотипів. Робота поділяється на 6 етапів, з яких 4 основних: спостереження, рефлексія, порівняння та медитація. Вправи та завдання методичної розробки спрямовані на розвиток аудіовізуального сприймання та розуміння матеріалу, а також на розвиток усного та писемного мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

12.


    Шерстюк , О. М.
    Можливості використання автентичних НМК французької мови як іноземної в підготовці майбутніх викладачів і філологів [Текст] / О. М. Шерстюк // Іноземні мови. - 2020. - № 3. - С. 49-54
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- прийоми роботи -- навчальні матеріали
Анотація: Стаття присвячена підсумкам досвіду використання автентичних комплексів для навчання французької мови як іноземної в процесі професійної підготовки майбутніх викладачів та філологів на мовних факультетах закладів вищої освіти. Автор проаналізував структуру розділу книги для учня, запропонував етапи заняття, розробив види/прийоми роботи для розвитку в студентів комунікативних компетентностей. Наведено приклади вправ і навчальних прийомів, створених на основі видів діяльності, запропонованих авторами комплексів "Vite et Bien", "Echo", "Tendances" та інших. Висновки, зроблені в цій публікації, можуть бути застосовувані в процесі підготовки фахівців з іноземної філології.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

13.


    Мельник, Євгеній Юрійович.
    Методична розробка сценарію роботи з автентичним відеоматеріалом "Знищення пам'ятників: точки зору" [Текст] / Є. Ю. Мельник // Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 54-58
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
рецептивні види мовленнєвої діяльності -- пасивна форма -- інфінітив минулого часу
Анотація: У методичній розробці представлено сценарій роботи з автентичним франкомовним відеоматеріалом, присвяченим проблемі нової інтерпретації історії взагалі та знищення пам'ятників у контексті руху Black Lives Matter зокрема. Значущість історичного, культурного, соціального та політичного аспектів зазначеної проблеми дозволяє забезпечити комунікативно вмотивоване оволодіння певним лексико-граматичним франкомовним матеріалом. Запропонований дидактичний матеріал допоможе студентам рівня В2 ефективно засвоїти дотичний вокабуляр, удосконалити навички вживання пасивної форми (la voix passive), конструкцій з інфінітивом минулого часу (l"infinitif passe) та способу le subjonctif. Комунікативні завдання спрямовано на розвиток умінь у рецептивних та продуктивних видах мовленнєвої діяльності шляхом сприйняття й аналізу точок зору носії мови та висловлення й аргументації власного ставлення до проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)