Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=STEM-освіта -- Досвід роботи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Дудіч, Ганна.
    STEM: на орбіті можливостей [Текст] : передовий досвід / Г. Дудіч // Освіта України. - 2017. - № 31. - С. 12-13
Рубрики: STEM-освіта--Досвід роботи
   Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Галата, Світлана.
    Освіта у тролейбусі [Текст] / С. Галата // Освіта України. - 2017. - 20 листоп. (№ 45). - С. 10 : фот.
Рубрики: STEM-освіта--Досвід роботи
Кл.слова (ненормовані):
Тернопіль
Анотація: STEM-освіту часто називають "навчанням навпаки". Тут ідуть від практики до теорії: спочатку - гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, - засвоєння теорії і нових знань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Матат, Дарина.
    STEM-освіта майбутнього [Текст] / Д. Матат // Освіта України. - 2017. - 20 листоп. (№ 45). - С. 8-9 : фот.
Рубрики: STEM-освіта--Досвід роботи
Анотація: Усі моделі STEM-освіти базуються на реформуванні навчальних програм, зміні освітніх стандартів, а також налагодженні партнерської взаємодії між школами, університетами та роботодавцямию


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Безпоясний, Б. С.
    Наукові проекти з Lego Education WeDo 2.0 [Текст] / Б. С. Безпоясний // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 1. - С. 17-20 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Нові формати освіти
   STEM-освіта--Досвід роботи

Кл.слова (ненормовані):
Робототехніка -- Черкаси
Анотація: STEM-освіта - об'єднання наук, спрямоване на розвиток нових технологій, на інноваційне мислення, на забезпечення потреби в добре підготовлених інженерних кадрах. Передбачають, що впровадження в школу STEM-освіти може сприяти підготовці хороших інженерів. Сьогодні в багатьох країнах поняття STEM-освіти дедалі активніше впроваджують у різноманітні освітні програми, створюють STEM-центри, проводять міжнародні конференції з цього напрямку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Басіста, Наталя.
    Використання елементів STEM-технологій при вивченні теми "Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл" [Текст] / Наталя Басіста // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 353-355 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: STEM-освіта--Досвід роботи
   Геометрія--Методика викладання

   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання математики -- STEM-навчання -- STEM-проекти -- інтегрована дослідницька діяльність -- творча діяльність -- використання прикладних задач -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Петрович, Яніна; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"; Департамент гуманітарної політики ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)