Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (14)Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=339.138<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Семенов, А. Г.
    Моделювання інвестиційної діяльності підприємств [Текст] / А. Г. Семенов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2016. - № 6. - С. 89-95 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 94 . - ISSN 1814-1161
УДК
Рубрики: Інвестиційна діяльність--Підприємcтва
Кл.слова (ненормовані):
прогнозований план -- банківські послуги -- кореляційний аналіз
Анотація: У статті розглянуто перспективи інвестиційної діяльності підприємств. Наведені методи моделювання банківських інвестиційних потоків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Скиба, Т. В.
    Вірусний маркетинг як ефективний спосіб просування товару [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2018. - № 2. - С. 142-143. - Бібліогр.: с. 143
УДК
Рубрики: Реклама--Технології
   Інтернет--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- вірусна реклама -- соціальний вірусний маркетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Голованова, Майя.
    Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / Майя Голованова, Зоя Каменєва // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 43-45
УДК
Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Клієнти --Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові проекти -- інвестиції -- електронна пошта
Анотація: Лояльність належить до набору дій маркетингу, що спрямовані на підтримку вже існуючих клієнтів, досягається в основному за рахунок стратегій, орієнтованих на створення найвищого рівня задоволеності клієнтів. Автори статті пропонують методи проведення аналізу задоволеності користувачів товарами і послугами.


Дод.точки доступу:
Каменєва, Зоя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Яцишина, Л. К.
    Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [Текст] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 69-73 : табл. - Бібліогр.: с. 73
УДК
Рубрики: Торгівля--Торгові марки--Конкуренція--Київ, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- брендинг -- стратегічні групи -- бренд-комунікація -- аналіз маркетингових чинників -- результати опитування
Анотація: У статті досліджено засади розвитку підприємств торгівлі в умовах конкурентного середовища. Новими суб'єктами господарювання в сфері товарного обігу стали торгово-розважальні центри, що є на сьогодні одним із популярних каналів роздрібого продажу. Торгово-розважальні центри включають підприємства побутового обслуговування , громадського харчування та розважальніі заклади і стали, за достатньо короткий термін, осередком масової культури. Аналіз особливостей й тенденцій розвитку торгово-розважальних центрів на ринку Києва як одному з конкурентних ринкових середовищ, показав необхідність розкриття особливостей використання стратегій брендингу торгово-розважальних центрів для підвищення їхньої конкурентоспроможності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Корчинський, Андрій.
    Адвокати бренду як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / Андрій Корчинський // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 43-52 : рис. - Бібліогр.: с. 51-52
УДК
Рубрики: Маркетингові комунікації--Інтернет маркетинг--Соціальні медіа
Кл.слова (ненормовані):
амбасадор бренду -- лідер думок -- соціальні мережі
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність використання маркетингових комунікацій в соціальних медіа з метою формування амбасадорів бренду. Проведено аналіз популярності соціальних медіа в Україні, уточнено популярними соціальними мережами є Facebook та Instagram, а месенджерами - Facebook Messenger і Telegram. Визначено критерії оцінки встановлення лідера думок (кількість підписників, активність аудиторії, частота роботи з брендом, збіг цінності бренду із цінностями лідера думок, оцінювання минулої роботи з брендом) з метою перетворення їх на амбасадорів бренду. Запропоновано вісім етапів формування амбасадорів бренду та налагнодження з ними співпраці за використанням маркетингових комунікацій в соціальних медіа.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Танасійчук, Альона.
    Вивчення попиту на мінеральну воду [Текст] / Альона Танасійчук, Аліна Габрид // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 42-49 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 49
УДК
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Попит--Мінеральна вода
   Мінеральні води--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- структура споживання -- екологічна культура -- культура споживання
Анотація: У статті проведено дослідження ринку мінеральної води на основі аналізу попиту на мінеральну воду. Вивчення попиту споживачів на мінеральну воду здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Дослідження допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору мінеральної води та дозволити врахувати його результати вітчизняними виробничими та торговельними підприємствами.


Дод.точки доступу:
Габрид, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Полковниченко, Світлана.
    Маркетингове забезпечення сфери медичних послуг [Текст] / Світлана Полковниченко, Анастасія Шкулепина // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 176-186 : рис. - Бібліогр.: с. 185-186
УДК
Рубрики: Маркетинг--Забезпечення--Медичні послуги
Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- ринок медичних послуг -- медіаплан
Анотація: У статті розкрито основні етапи маркетингової діяльності у сфері надання медичних послуг, серед яких важливу роль відіграють аналіз ринку (мікросередовище та макросередовище), сегментування ринку, розробка маркетингового комплексу тощо.


Дод.точки доступу:
Шкулепина, Анастасія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Божок, Анастасія.
    Тенденції цифрового маркетингу : інструменти залучення споживачів [Текст] / Анастасія Божок // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 27-32 : рис. - Бібліогр.: с. 31-32
УДК
Рубрики: Цифровий маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти -- споживач -- бренд
Анотація: У статті досліджено тенденції цифрового маркетингу та онлайн-маркетингові інструменти. Розглянуто маркетингові канали взаємодії між продавцями та покупцями. Визначено, яких цілей має досягти вебсайт компанії та коли варто інвестувати в пошукові системи. У результаті визначені переваги та труднощі, які можуть виникнути в інтернет-продавця в результаті використання онлайн-маркетингових каналів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Птащенко, О. В.
    Особливості маркетингу високих технологій в умовах глобалізації [Текст] / О. В. Птащенко // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 40-45 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Високі технології--Глобалiзацiя
Кл.слова (ненормовані):
високотехнологічне підприємство -- інтернаціональний процес виробництва -- міжнародний маркетинг
Анотація: Проведений аналіз основних складових маркетингу високих технологій. Сутність маркетингової діяльності на підприємстві, що займається розробкою та випуском високотехнологічної продукції помітно відрізняється від інших видів маркетингу через існування важливих особливостей високотехнологічних та високотехнологічного підприємництва. Це, в свою чергу, висуває спеціальні вимоги до управління маркетингом як бізнес-функцією на високотехнологічному підприємстві, оскільки загальновизнано, що стан та тенденції, які спостерігаються в маркетинговому середовищі компанії, мають значний вплив на практики та способи керування маркетингом в ній.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Родіонов, С. О.
    Сучасні маркетингові та інформаційні технології у діяльності сучасного підприємства [Текст] / С. О. Родіонов, В. В. Чепела, Є. С. Морозова // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні технології--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- інтернет-маркетинг -- маркетинговий комплекс -- маркетингові стратегії -- туристичні компанії -- програмне забезпечення -- CRV-системи -- автоматизація маркетингу
Анотація: У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промислових підприємств.


Дод.точки доступу:
Чепела, В. В.; Морозова, Є. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Салюк, А. П.
    Особливості створення бренду підприємства [Текст] / А. П. Салюк // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бренд--Підприємcтва
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти -- брендінг -- торгова марка -- неймінг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)