Пошуковий запит: (<.>U=376-056.26<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мельник, Наталія. Програма соціалізації учнів із особливими освітніми потребами [Текст] / Н. Мельник> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 9/10 (трав.). - С. 5-16. - Бібліогр.: с. 16.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єфімова, Світлана. Дивись на нас як на рівних [Текст] : тематичні зустрічі з учнями / С. Єфімова> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 53-70. - Бібліогр.: с. 64 (19 дж.). - Зміст: Пропозиції щодо організації та тематики проведення занять ; Тематичні зустрічі з учнями та педагогами ; [Міжнародні документи та законодавство України про інклюзію] ; Інклюзія. Термінологічний словник ; Відомі люди з інвалідністю ; Загальні правила спілкування з людьми з особливими потребами ; Як обговорювати питання інвалідності з дітьми? ; Наявні бар'єри для осіб з інвалідністю і способи їх усунення ; Анкета "Ми всі схожі, але ми всі різні" ; Переваги інклюзивних програм
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- вніб 3 Анотація: Соціалізація учнів з особливими потребами та інвалідністю - актуальна потреба сьогодення, тому формування позитивної громаддської думки про осіб з особливими потребами та інвалідністю, а також інтеграція їх у суспільство - найважливіше завдання психологів і педагогів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Соболь, Тетяна. Диверсифікація роботи психологічної служби [Текст] / Тетяна Соболь> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 5/6 (берез.). - С. 72-81. - Бібліогр.: с. 80.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта -- вніб 3 Анотація: Організація навчання з урахуванням психофізичного стану дитини з обмеженими можливостями здоров'я.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевкун, Марія. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів для дітей із особливими освітніми потребами в системі інклюзивної освіти [Текст] / Марія Шевкун, Оксана Давиденко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 7/8. - С. 64-96 : іл. - Бібліогр.: с. 82. - Зміст: Зміст і мета заняття ; Конспект занять. - Продовж. в № 9-10. - С. 74-96
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний статус дитини -- Інклюзивна освіта -- етапи корекції -- діагностичний етап -- корекційно-розвивальний етап -- етап оцінки ефективності корекційного впливу -- діти із затримкою психічного розвитку -- вніб 3 Анотація: Інклюзивна освіта має забезпечувати доступне навчання дітям із особливими потребами за рахунок застосування відповідних методів, що враховують їхні індивідуальні особливості. Завдання практичних психологів є допомогти дітям з особливими освітніми потребами активно включитися в освітній процес.
Дод.точки доступу: Давиденко, Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вихристюк, Мирослава. Допомога дитині з особливими освітніми потребами [Текст] : матеріали до семінару для батьків / Мирослава Вихристюк> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 11/12. - С. 52-61 : рис.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): розвиток уваги -- розвиток мислення -- розвиток пам'яті -- Інклюзивна освіта -- розвиток мовлення -- розвиток дрібної моторики -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевкун, Марія. Авторська корекційно-розвивальна програма розвитку психічних процесів [Текст] : для дітей з особливими потребами в системі інклюзивної освіти / Марія Шевкун, Оксана Давиденко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 11/12. - С. 78-96 : рис. - Початок. - 2018. - № 7-8, № 9-10
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта -- вніб 3
Дод.точки доступу: Давиденко, Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Трубіцина, Ю.. Розуміння інклюзії - рівність прав [Текст] : заняття з елементами тренінгу / Юлія Трубіцина> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 13/14. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|