Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>U=658.8:331.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Скиба, Т. В.
Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скиба> // Вісник. - 2018. -
№ 4
. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
658.8:331.1
Рубрики:
Маркетинг--Управління
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги
--
інструменти маркетингу
--
життєвий цикл клієнта
Анотація:
У статті автор аналізує специфіку діяльності підприємств в період нерівноваги ринку, доводиться необхідність використання антикризового маркетингу для підтримки конкурентоспроможності. Запропоновано аналіз, що дозволяє сучасному підприємству грамотно вести роботу із залученням й утримання своїх клієнтів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)