Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=658.8:331.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Скиба, Т. В.
    Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2018. - № 4. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Управління
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги -- інструменти маркетингу -- життєвий цикл клієнта
Анотація: У статті автор аналізує специфіку діяльності підприємств в період нерівноваги ринку, доводиться необхідність використання антикризового маркетингу для підтримки конкурентоспроможності. Запропоновано аналіз, що дозволяє сучасному підприємству грамотно вести роботу із залученням й утримання своїх клієнтів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)