Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Акайомова, Анжеліка$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Акайомова
,
Анжеліка
.
Теоретична ідентифікація терміна "інформаційна політика" (на прикладі Російської Федерації) [Текст] / А.
Акайомова
> // Віче. - 2011. -
№ 4
. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інформаційна політика--Росія
Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ
Анотація:
Автор дає визначення терміну "інформаційна політика", а також трактування його іншими вченими, уточнює суб'єкти інформаційної політики та роль ЗМІ у її формуванні, взаємодії з державною владою і суспільством.
Є примірники у відділах:
ВДГН (19.04.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Акайомова
,
Анжеліка
.
Політична реклама як процес комунікації [Текст] /
Анжеліка
Акайомова
> // Віче. - 2011. -
№ 6
. - С. 2-3. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Політична реклама
Анотація:
Зроблено невеликий екскурс в історію політичної реклами. Аналізуються її сучасні форми і види, жанрова структура, типи. Наведено головні елементи структури та етапи створення політичної реклами. Розкривається суть негативної та якісної політичної реклами, її вплив на електорат.
Є примірники у відділах:
ВДГН (28.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Акайомова
,
Анжеліка
.
Комунікативні властивості іміджу та його класифікація [Текст] /
Анжеліка
Акайомова
> // Віче. - 2011. -
№ 22
. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
66.03
Рубрики:
Імідж людини--ПолІтичний лідер
Політичний імідж
Анотація:
Розкривається поняття іміджу взагалі та політичного іміджу зокрема, його побудова та формування. Подано класифікацію іміджу за видими, механізмом формування та поширення. Наведено основні типи іміджу, принципи його формування при моделюванні позитивного іміджу. Визначено і проаналізовано основні функції іміджу та його значення.
Знайти схожі
>
4.
Акайомова
,
Анжеліка
.
Семіологічні підходи в дослідженні масової комунікації [Текст] /
Анжеліка
Акайомова
> // Віче. - 2011. -
№ 20
. - С. 4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
81
Рубрики:
Масова комунікація--Семіологічний аналіз
Лінгвістика--Комунікативна
Семіотика
Кл.слова (ненормовані):
знаки
--
знакові системи
Анотація:
Автор звертається до можливостей семіотичного аналізу, щоб зрозуміти "механізм" побудови повідомлень масової комунікації, аналізує теоретичні концепції семіології відомих вчених.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)