Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Атиева, Гузель$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Атиева, Гузель.
    Значение идей К.Д. Ушинского для современного дошкольного образования [Текст] / Гузель Атиева // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 12-15. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Дошкільна освіта--Історія--Сучасність--Республіка Башкортостан
   Педагоги українські, 19 ст.

   Педагогіка--Історія

Кл.слова (ненормовані):
Ушинський К. Д. -- екологічна освіта -- народність -- початкова освіта -- спостережливість


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (український та російський педагог ; 1824-1871) \про нього\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

2.


    Атиева, Гузель.
    Сенсорное развитие детей младшего дошкольного возраста в дошкольном образовательном учреждении [Текст] / Г. Атиева, Е. Тренова // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 218-221 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Дітей молодшого дошкільного віку--Сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- генезис -- сприйняття -- принцип індивідуалізації -- освітня діяльність -- дидактичні ігри
Анотація: В статті розглянута проблема сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, а також реалізація принципу індувідуалізації як умови підвищення ефективності розвитку уявлень про форму у дітей молодшого дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Тренова, Елена; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)