Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Барановська, Олена$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Барановська
,
Олена
.
Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у профільній школі в умовах гуманітаризації навчання [Текст] /
Олена
Барановська
> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 8
. - С. 47-50. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК
74.20
Рубрики:
Педагогіка--Профільна школа--Гуманітаризація навчання
Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання
--
гуманітаризація навчання
--
зміст навчання
Анотація:
Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації та гуманітаризації навчання у профільній школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Барановська
,
Олена
Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] /
Олена
Барановська
> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 7
. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК
74
Рубрики:
Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання
--
гуманітаризація навчання
--
гуманітарна освіта
--
компетентнісний підхід
--
компетентність
Анотація:
Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)