Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>A=Барбаш, Е. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Барбаш
, Е. М.
Контроль у вітчизняних підручниках з іноземних мов (60-80-ті роки ХХ століття) [Текст] / Е. М.
Барбаш
> // Іноземні мови. - 2017. -
№ 1
. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта
--
навчальні досягнення
--
вимоги
Анотація:
В статті проаналізовано проблему відображення контролю навчальних досягнень у вітчизняних підручниках з іноземних мов. Встановлено, що зміст контролю визначався залежно від цілей і методів викладання іноземних мов: від характеристики якості знань учнів (60-ті роки), рівнів навченості (70-ті роки), успішності та результатів навчально-пізнавальної діяльності (80-і - 90-і роки) до навчальних компетенцій учнів (початок ХХІ ст.) Зміни об'єктів контролю викликали відповідні зміни в підручниках: збільшувалася кількість завдань щодо відповідної мовленнєвої діяльності, змінювалася тематика текстів, вводився тематичний контрольза успішністю учнів, вводилися нові завдання для аудіювання, раціоналізувалися методи перевірки , ширше застосовувалися усна і письмова перевірки, методи графічної та тестової перевірки. Досліджено критерії і показники рівня сформованості всіх видів мовленнєвої діяльності, досліджено об'єкти та методи контролю
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)