Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Богдановська, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Богдановська
,
Людмила
.
Методичні умови використання програмних засобів у навчанні учнів історії / Л.
Богдановська
> // Історія в рідній школі. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Історична освіта в школі--Методика викладання
Інформаційні технології--На уроках історії
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології
Анотація:
Автор визначає що має стати методичними умовами функціонування програмних засобів вивчення історії з використанням ІКТ.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Богдановська
,
Людмила
.
Розвиток творчого потенціалу учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій навчання / Л.
Богдановська
> // Історія в рідній школі. - 2018. -
№ 1
. - С. 30-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Історична освіта в школі--Методика викладання
Інформаційні технології--На уроках історії
Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти
--
інформаційно-комунікаційні технології
Анотація:
Розвиток творчого потенціалу учнів передбачає спеціальну увагу до формування мотивації, до форм і методів виконання діяльності учнем, до можливостей практичного використання отриманих результатів. При цьому важливим аспектом є процес педагогічної комунікації, що грунтується на певному змістовому, операційному та творчому базисі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)