Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бондар, Л. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
74
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Питання співдружності школи і сім'ї у творчій спадщинні В.О.Сухомлинського та О.А.Захаренка [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 2. - С. 79-87.
ББК 74
Рубрики: Шкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бондар, Л. С.
    В.О.Сухомлинський: висока духовність і професіоналізм учителя [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогiка i психологiя. - 2008. - N 3/4. - С. 27-33.
Рубрики: Педагогіка--Сухомлинський Василь Олександрович (1918-1970 рр.)


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.
74
Б 81


    Бондар, Л. С.
    Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах ( кінець ХІХ - початок ХХ ст.) [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 4. - С. 130 - 142.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Історія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бондар, Л. С.
    Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.) [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 121-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова школа--Історія--Росія, кін. XIX- поч. XX
Анотація: Розглянуто типи державних початкових шкіл різного підпорядкування - одно- і двокласних міністерських, синодальних церковнопарафіяльних шкіл і шкіл грамоти, недільних шкіл- та особливості їхніх навчальних планів як засіб диференційовоного підходу до навчального процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бондар, Л. С.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у зміст початкової освіти (40-80-ті рр. ХХ ст.) [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.10
Рубрики: Початкова школа--Диференційований підхід--40-80-ті рр. ХХ ст.
Анотація: Проаналізовано диференційований підхід до навчання у зміст початкової освіти ( 40-80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та хміст початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бондар, Л. С.
    Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) [Текст] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202
Рубрики: Підручники--Історія--Початкова школа
Анотація: Розкрито загальні проблеми створення підручників для початкової школи (40-80-ті рр. XX ст.) через з'ясування суті поняття "підручник", а також визначено дидактичні засади підручникотворення.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)