Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Буднікевич, І. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Буднікевич, І. М.
    Роль концепції партнерського маркетингу в забезпеченні сталого розвитку міста [Текст] / І. М. Буднікевич // Регіональна економіка. - 2011. - № 3. - С. 44-52 : рис. - Бібліогр.: с. 52-53
Рубрики: Місцеве самоврядування--Розвиток економічний
   Маркетинг територій--Маркетинг міста

Кл.слова (ненормовані):
Муніципальний маркетинг -- Партнерська концепція -- Маркетинг взаємодії
Анотація: Вказуються світові тенденції розвитку муніципального управління та роль партнерської концепції маркетингу в становленні нової ідеології управління міськими територіями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Буднікевич, І. М.
    Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр.: с. 90
Рубрики: Маркетинг--Планування
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- споживач -- мінімізація ризиків -- прогноз -- антикризове управління -- складові бізнесу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Буднікевич, І. М.
    Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики [Текст] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. - 2017. - № 3. - С. 28-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Регіональна економіка--Планування розвитку регіону--Україна
   Регіональна політика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Маркетинг -- Стимулююча політика -- Компенсаційна політика -- Протидіюча політика
Анотація: Зроблено висновок про те, що маркетинговий підхід до регіональної політики привабливості передбачає багатоваріантність регіонального розвитку, варіанти взаємодії та партнерських моделей, відбір ефективних технологій, методів, інструментів її реалізації, урахування практики розвинених країн із її адаптацією до вітчизняних умов.


Дод.точки доступу:
Гавриш, І. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)