Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бєлоусова, О. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бєлоусова, О. С.
    Вплив корпоративної культури на формування позитивного іміджу комерційних банків України [Текст] / Бєлоусова О. С., Пащенко Н. А. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 199-202 : табл. - Бібліогр.: с. 202 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Комерційні банки
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- імідж -- брендінг -- рівень організаційної культури -- місія -- цінності -- корпоративні видання


Дод.точки доступу:
Пащенко, Н. А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бєлоусова, О. С.
    Оцінювання ефективності збутової діяльності в рамках маркетингової політики розподілу промислового підприємства [Текст] / Бєлоусова О.С., Клименко О. Л., Лєщина К. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 4. - С. 78-81 : табл. - Бібліогр.: с. 81 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг--Запоріжжя
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика розподілу -- збутова діяльність -- канал розподілу -- методи збуту -- системи розподілу -- ВАТ "Запоріжсталь"


Дод.точки доступу:
Клименко, О. Л.; Лєщина, К. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)