Пошуковий запит: (<.>A=Бігич, О. Б.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
|
Бігич, О. Б. Методика формування іншомовної компетентності в аудіюванні [Текст] / О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 19-30 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 30
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): іншомовна компетентність в аудіюванні -- навички -- вміння Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики іншомовної аудитивної компетентності, цілей її формування в учнів початкової, основної та старшої школи. Виокремлено складники компетентності в аудіюванні: вміння, навичкк, знання і комунікативні здібності. Визначено етапи формування аудитивної компетентності і вправи для її формування. Охарактеризовано засоби формування іншомовної компетентності в аудіюванні та контролю рівня її сформованості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб формування у студентів-філологів компетентності в іспаномовному-аудіюванні [Текст] / О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: с. 54
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іспанська мова--Методика викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): освітній сайт -- іспанська мова -- аудіювання Анотація: У статті проаналізовано низку освітніх сайтів щодо засобів формування у майбутніх філологів компетентності в аудіюванні іспанською мовою. Визначено позитивні та негативні характеристики освітніх сайтів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Бігич, О. Б. Методичний проект для учителя початкової школи "Азбука квітів - El abecedario de flores / The flower ABC [Текст] / О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2015. - № 3. - С. 45-52. - Бібліогр.: с. 52
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іспанська мова--Англійська мова--Методика викладання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): проект -- вірші вітчизняних поетів -- класичні музичні твори Анотація: У статті запропоновано авторський проект для учителя початкової школи. Проект націлений на ознайомлення молодших школярів з назвами квітів виучуваною іноземною мовою. Водночас учні знайомляться з віршами вітчизняних поетів та класичними музичними творами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Бігич, О. Б. Мультмедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачи - два формати [Текст] / О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2015. - № 4. - С. 48-51. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Іспанська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): наочний посібник -- лінгвосоціокультурна компетентність -- мультимедія Анотація: У статті презентовано два формати розробленого авторкою мільтимедійного наочного посібника. Перший формат призначено для учителя / викладача іспанської мови; другий - для самостійної роботи старшокласника / студента
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Бігич, О. Б. Електронний кейс як засіб формування у майбутніх менеджерів туризму міжкультурної компетентності [Текст] / О. Б. Бігич> // Іноземні мови. - 2017. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: с. 22
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): екологічний туризм -- менеджери туризму -- технологія case study Анотація: У статті представлено електронні кейси "Turismo ecologico en Costa Rica" й "Ecoturism in Australia" як приклад сучасного засобу професійно орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх менеджерів туризму. Описано змістове наповнення кейсів. Наведено приклади комунікативних ситуацій на основному етапі роботи з кейсом під час професійно орієнтованої рольової гри
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бігич, О. Б. Креативне письмо на уроках іноземної мови: малі віршовані форми як засоби формування міжкультурної компетенції [Текст] / Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2017. - № 2. - С. 11-15. - Бібліогр.: с. 15
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): міжкультурна компетентність -- креативне письмо -- підходи Анотація: У статті представлено міжкультурну компетентність як цільову для формування на уроках іноземної мови. Наведено визначення міжкультурної компетентності. Виокремлено її складники. Акцентовано роль креативного письма в формуванні міжкультурної компетентності. З-поміж малих віршованих форм виокремлено вірш-діамант, клеріх'ю, акровірш, синквейн, які проілюстровано прикладамианглійською мовою.Згадано два підходи до навчання письма, з-поміж яких найприятнішим для навчання школярів креативного письма є процесуальний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Бігич, О. Б. Блог і подкаст технології формування міжкультурної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови [Текст] / О. Б. Бігич> // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): міжкультурна компетентність -- технології навчання -- подкаст Анотація: У статті представлено сучасні тнхнології формування міжкультурної комунікативної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто визначення міжкультурної компетентності й виокремлювані складники. З-поміж сучасних технологій формування міжкультурної компетентності виокремлено блог і подкаст технології. Проаналізовано дидактичні матеріали низки автентичних блогів і подкастів. Досліжено потенційні можливості формуванння міжкультурної компетентностей на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
|