Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Виходець, Олександр$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Виходець
,
Олександр
.
Комунікаційні засади поведінки редакторів видавництв та ЗМІ [Текст] /
Олександр
Виходець
> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 1
. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
76
Рубрики:
Видавнича справа в Україні--Редактори--Професійна культура
Анотація:
У статті автор розглядає певні проблеми комунікаційних засад поведінки редакторів видавництв , а саме: сприймання невдач, пригод, подій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
>
2.
Виходець
,
Олександр
.
Вплив реклами на продаж видавничої продукції [Текст] /
Олександр
Виходець
> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 4
. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
76
Рубрики:
Видавнича продукція--Культура продажу--Реклама
Реклама--Видавнича продукція
Кл.слова (ненормовані):
інформація
--
книга
--
періодика
--
покупець
--
продавець
--
читач
Анотація:
У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
>
3.
Виходець
,
Олександр
.
Культура професійної діяльності продавця видавничої продукції як система соціальних комунікацій [Текст] / О.
Виходець
> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 6
. - С. 12-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
65.42
Рубрики:
Економіка торгівлі--Торгівля книгами та пресою--Культура обслуговування
Кл.слова (ненормовані):
культура роздрібної торгівлі
Анотація:
У статті розглядаються певні проблеми культури продажу видавничої продукції, преси сьогодні та в перспективі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)