Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Волянюк, Н. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Волянюк
, Н. Ю.
Временной фактор в организации деятельности субъекта [Текст] / Н. Ю.
Волянюк
> // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. -
№ 11
. - С. 2-5. - Бібліогр. : 10 назв.
ББК
88
Рубрики:
Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
Час
--
Суб‘єкт
--
Діяльність
Анотація:
Стаття присвячена рефлексивному аналізу основних напрямків вивчення феномену часу в психології, який позиціонується як важливий компонент орієнтуванні людини в світі.
Дод.точки доступу:
Ложкин, Г. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Волянюк
, Н. Ю.
Мотивационный компонент в структуре педагогической одаренности [Текст] / Н. Ю.
Волянюк
, И. С. Потоцкая> // Практична психологія та соціальна робота. - 2014. -
№ 7
. - С. 7-13 : табл. - Бібліогр. : 12 назв.
ББК
74.204.2
Рубрики:
Педагогічна обдарованість--Вчителі
Кл.слова (ненормовані):
Самоактуалізація
Анотація:
Стаття присвячена вивченню ролі та місця мотиваційного компонента в структурі педагогічної обдарованості майбутніх учителів. У роботі аналізуються дані експериментального дослідження особливостей і детермінації мотивації досягнення та ситуативної самоактуалізації у педагогічно обдарованих майбутніх учителів. Наведено варіант факторної організації педагогічної обдарованості майбутніх учителів.
Дод.точки доступу:
Потоцкая, И. С.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)