Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Грядовкіна, Жанна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
74.100.52
Г 92


    Грядовкіна, Жанна
    Життєва практика для малюка [Текст] / Жанна Грядовкіна // Дошкільне виховання. - 2014. - № 8. - С. 26-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.52
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Трудове виховання
Кл.слова (ненормовані):
Монтессорі-педагогіка -- життєві навички дитини
Анотація: В статті йдеться про методи, прийоми та засоби, які використовуються в процесі трудового виховання дітей раннього віку у Монтессорі-садках.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Грядовкіна, Жанна.
    Адаптація малюків і батьків до дитячого садка: досвід Монтессорі-педагогів [Текст] / Ж. Грядовкіна // Палітра педагога. - 2015. - № 5. - С. 10-13
ББК 88.8
Рубрики: Адаптація--Діти--Дошкільні навчальні заклади
   Вікова психологія--Ранній вік

Кл.слова (ненормовані):
адаптація дитини до дитячого садка -- стрес


Дод.точки доступу:
Монтессорі, Марія (організувала виховні заклади для дошкільнят - "Будинки дитини" ; 1870-1952) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Грядовкіна, Жанна
    Через дію до пізнання. Монтессорі-підхід до організації предметно-маніпулятивної діяльності малюків [Текст] / Жанна Грядовкіна, Олена Решетняк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 15-19
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Ранній вік
Кл.слова (ненормовані):
вікові особливості виховання -- індивідуальні особливості дитини -- особистісно зорієнтоване виховання -- Монтессорі-система -- предметно-маніпулятивна діяльність -- монтессорі-матеріал -- дидактичний матеріал
Анотація: Маніпулятивні дії з предметами (спеціальним сенсорним матеріалом) лежать в основі педагогічної системи Марії Монтессорі, в якій гармонійно розвиваються всі складові психіки дитини і формуються базові якості особистості - самостійність і незалежність. В статті описано досвід організації розвивального Монтессорі-середовища для дітей раннього віку.


Дод.точки доступу:
Олена, Решетняк

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)