Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Дудар, Т. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дудар
, Т. Г.
Оцінка потенціалу і ринкових позицій аграрних холдингів [Текст] / Т. Г.
Дудар
, В. В. Галущак> // Економіка АПК. - 2011. -
№ 6
. - С. 84-90 : рис. - Бібліогр. в прим.
Рубрики:
Сільськогосподарські підприємства--Агроформування
Регіональна економіка--Тернопільська обл.
Кл.слова (ненормовані):
Продагрохолдинг
--
Агропродхолдинг
--
Фінагропродхолдинг
Анотація:
Розкрито сутність і передумови формування вертикально-інтегрованих структур в агропромисловому виробництві, здійснено оцінку потенціалу і ринкових можливостей агрохолдингів, які функціонують у межах Тернопільської області.
Дод.точки доступу:
Галущак, В. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Дудар
, Т. Г.
Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] / Т. Г.
Дудар
, О. Т. Шумейко, В. Т.
Дудар
> // Економіка АПК. - 2017. -
№ 7
. - С. 46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Аграрний ринок--Органічна продукція
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
органічна продукція
--
екологічний маркетинг
Анотація:
Мета статті - розкриття сутності поняття "маркетинг органічної продукції", дослідження концептуальних взаємозв'язків маркетингу органічної агропродовольчої продукції з екологічним маркетингом, маркетингом відносин, стратегічним, соціальним і маркетингом комплексної якості в контексті повноцінного й безпечного здорового харчування людей, збереження довкілля.
Дод.точки доступу:
Шумейко, О. Т.;
Дудар
, В. Т.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)