Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Жаботинская, С. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Жаботинская, С. А.
    Структурирование информации при изучении тем на занятиях по иностранному языку [Текст] / С. А. Жаботинская, С. Г. Задворная // Иностранные языки в высшей школе. - 2012. - № 4. - С. 5-11. - Библиогр.: с. 11 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
когнітивна лінгвістика -- базисні фрейми -- розвиток мовленєвих навичок
Анотація: В статті розглядається проблема впорядкування інформації на певну тему, що обговорюється на заняттях з іноземної мови з метою розвитку мовленєвих навичок. Для впорядкування інформації пропонується використовуати модель багаторівневої концептуальної мережі, що розроблена в рамках когнітивної лінгвістики. Інформаційний простір теми, що обговорюється, структурований за допомогою мережевої моделі, є основою для словника-тезаріуса мовних одиниць (слов, словосполучень та речень), який застосовуються при послідовному обговороненні учбового матеріалу


Дод.точки доступу:
Задворная, С.Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Жаботинская, С. А.
    Концептуальная метафора в специальном языке: процедура анализа [Текст] / С. А. Жаботинская // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 3. - С. 26-34. - Библиогр.: с. 34 . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
концептуальна метафора -- референтний домен -- корелятивний домен


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)