Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Корж, М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Корж, М. В.
    Удосконалення моделі організації інноваційної діяльності на державному рівні при використанні інструментарію міжнародного маркетингу [Текст] / М. В. Корж // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 77-84 : табл., рис. - Бібліогр.: 10 назв
ББК 65.5
Рубрики: Світова економіка--Національні економіки--Інновації
Анотація: У статті проведено аналіз інноваційного стану держав у сучасних умовах розвитку, визначено місце маркетингу в механізмі інноваційного управління на державному рівні. Розроблено узагальнену модель організації інноваційної діяльності на державному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Корж, М. В.
    Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством [Текст] / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 64-71. - Бібліогр.: 16 назв
ББК 65.5
Рубрики: Світова економіка--Економічна глобалізація
   Зовнішньоекономічна діяльність підприємства--Міжнародний маркетинг

Анотація: У статті на основі аналізу глобалізації та інтернаціоналізації проведено структуризацію глобалізаційного процесу. Враховуючи об'єктивну основу економічної глобалізації – попит і пропозицію, розроблено схему формування глобального ринку. Визначено основні параметри економічної глобалізації в різних сферах і формах міжнародних економічних відносин. З'ясовано залежність між процесами глобалізації та інтернаціоналізації й розвитком маркетингової діяльності підприємств. Виявлено основні чинники і передумови трансформації маркетингового управління підприємством.


Дод.точки доступу:
Жуков, С.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Клименко, В. В.
    Регіональні аспекти розвитку середнього класу в Україні [Текст] / В. В. Клименко, Л. М. Акімова, М. В. Корж // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 178-188 : табл. - Бібліогр.: 16 назв
Рубрики: Економіка України--Регіональна економіка--Ресурсний потенціал регіону--Категорії і верстви населення на регіональному рівні -- Середній клас
Анотація: У статті досліджено особливості середнього класу в регіонах України. Розроблено систему порівняльних показників, які характеризують економічний потенціал регіону. На основі аналізу цих показників зроблено висновки про взаємозв’язки і взаємозалежності між складовими економічного потенціалу регіону і характеристиками середнього класу в ньому. Виявлені резерви збільшення чисельності середнього класу в регіоні дали можливість сформулювати рекомендацій щодо удосконалення державної регіональної політики з підтримки розвитку середнього класу.


Дод.точки доступу:
Акімова, Л. М.; Корж, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)