Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Максимов, Олександр$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
13
Показані документи
с 1 за 13
>
1.
Максимов
,
Олександр
.
Розвиток понять про хімічну реакцію на рівні електронної теорії [Текст] / О.
Максимов
> // Біологія і хімія в школі. - 2011. -
№ 1
. - С. 34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика викладання--Хімія--Хімічні реакції
Профільне навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
Ступінь окиснення
--
Окисно-відновні реакції
Анотація:
В статті подане формування про окисно-відновні реакції і пов'язаного з ними поняття про природу реагентів і продуктів реакції, доповнює систему знань про умови і чинники впливу на перебіг реакцій.
Є примірники у відділах:
ВДЕТПСГН - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Максимов
,
Олександр
.
Хімічна кінетика як рівень розвитку понять про хімічну реакцію [Текст] /
Олександр
Максимов
> // Біологія і хімія в школі. - 2011. -
№ 3
. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика викладання--Хімія
Анотація:
Одна з особливостей кінетики хімічних реакцій полягає в тому, що вони протікають у часі. Одні реакції протікають повільно, місяцями, як, наприклад, корозія заліза. Інші закінчуються дуже швидко, наприклад осадження нерозчинних солей, а деякі реакції відбуваються миттєво (наприклад, вибухи). Таким чином, різні хімічні реакції відбуваються з різними швидкостями. Розділ хімії, що вивчає швидкості хімічних реакцій, називають хімічною кінетикою. Основним поняттям у хімічній кінетиці є поняття про швидкість реакції, яка визначається зміною кількості речовини реагентів (або продуктів реакції) в одиницю часу в одиниці реакційного простору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Максимов
,
Олександр
.
Розвиток понять про хімічну реакцію в розділі органічної хімії [Текст] /
Олександр
Максимов
> // Біологія і хімія в школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 36-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.262.24
Рубрики:
Методика викладання--Хімія
Профільне навчання--Хімія
Анотація:
Поняття про хімічну реакції починає формуватися з самих перших уроків. Спочатку дають поняття про явища, що відбуваються в природі, повсякденному житті, побуті, розмежовуючи явища на фізичні і хімічні. А потім повідомляють учням про тотожність понять «хімічне явище» і «хімічна реакція». На рівні атомно-молекулярного вчення роз'яснюють, як можна за зовнішніми ознаками виявити протікання хімічної реакції.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Максимов
,
Олександр
.
Узагальнення і систематизація знань про хімічні реакції [Текст] /
Олександр
Максимов
> // Біологія і хімія в школі. - 2011. -
№ 6
. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.262.4
Рубрики:
Методика викладання--Хімія--Профільне навчання
Анотація:
Ідеться про готовність учнів старшої школи до сприймання загальної класифікації реакцій неорганічної й органічної хімії. Узагальнення знань про суть хімічної реакції, ознаки й умови їх перебігу, застосовуючи при цьому теорію хімічних процесів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Максимов
,
Олександр
.
Ще раз про поняття речовина [Текст] /
Олександр
Максимов
> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. -
№ 6
. - С. 2-3. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.262.4
Рубрики:
Методика викладання хімії
Анотація:
У статті йдеться про формування початкового поняття про речовину в курсі хімії середньої школи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Максимов
,
Олександр
.
Досягнення мети розуміння - шлях до усунення формалізму в знаннях учнів [Текст] /
Олександр
Максимов
, Юлія Дюжикова> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. -
№ 4
. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.262.4
Рубрики:
Методика викладання хімії
Анотація:
Описано методику досягнення мети розуміння учнями явищ і фактів з хімії та біолоігї завдяки розв'язуванню когнітивних задач.
Дод.точки доступу:
Дюжикова, Юлія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Максимов
,
Олександр
.
Біля джерел теорії хімічної будови органічних сполук [Текст] /
Олександр
Максимов
> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
24
Рубрики:
Органічна хімія--Історія хімії
Анотація:
Першоосновою теорії хімічної будови органічних речовин стала ідея про чотиривалентний Карбон. Ідея про чотиривалентність Карбону носилася в повітрі вже на початку другого півріччя ХІХ ст.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Максимов
,
Олександр
.
Освітні пріорітети: історіографія й перспективи [Текст] /
Олександр
Максимов
> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. -
№ 1
. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.20
Рубрики:
Освіта--Зміст, форми та методи навчання
Анотація:
У статті йдеться про зміни , що відбуваються в нашому суспільстві, які суттєво впливають на середню, зокрема хімічну і біологічну освіту.
Знайти схожі
>
9.
Максимов
,
Олександр
.
Поняття ужиткової хімії у курсі "Основи здоров'я" [Текст] /
Олександр
Максимов
, Наталія Пшенична> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.262.4
Рубрики:
Методика викладання хімії
Анотація:
Особливу увагу треба приділяти формуванню в учнів знань та вмінь прикладного, ужиткового характеру, тобто таких, що їх можна використовувати в повсякденному житті.
Дод.точки доступу:
Пшенична, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Максимов
,
Олександр
.
Заповіти Д. І. Мендєлєєва [Текст] : до 110-річниці пам'яті вченого /
Олександр
Максимов
> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. -
№ 1
. - С. 44-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Вчені--Хіміки, 19-20 ст.
Дод.точки доступу:
Менделєєв, Дмитро Іванович \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Максимов
,
Олександр
.
Хімічний експеримент у формуванні понять теми "Кисень" [Текст] /
Олександр
Максимов
,
Олександр
Яковійчук> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. -
№ 4
. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика викладання--Хімія--Практичні роботи
Анотація:
У статті представлено методичні організації експериментальної проектної діяльності учнів з хімії.
Дод.точки доступу:
Яковійчук,
Олександр
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Максимов
,
Олександр
.
Д. І. Менделєєв і Нобелівська премія [Текст] /
Олександр
Максимов
> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. -
№ 5
. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Вчений--Хімік--Росія, 19-20 ст.
Анотація:
Стаття присвячена 150- річчю періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Також у статті описується чому жодного разу Петербурзька академія наук не висувала кандидатуру Д. І. Менделєєва на Нобелівську премію.
Дод.точки доступу:
Менделєєв, Дмитро Іванович (російський хімік ; 21.02.1834-2.02.1907) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Максимов
,
Олександр
.
Концепти Я. А. Коменського про здоровий спосіб життя дітей [Текст] /
Олександр
Максимов
, Оксана Шевчук, Оксана Карпова> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. -
№ 3
. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Педагоги Чехії, 16-17 ст.
Анотація:
Мета статті - визначити концепти Коменського, тобто його загальні ідеї щодо здоров'я дітей з дня їхнього народження до перебування в школі, удома, на дозвіллі, відпочинку, у подорожах та під час інших добрих і корисних справ.
Дод.точки доступу:
Шевчук, Оксана; Карпова, Оксана; Коменський, Ян Амос (чеський педагог ; 1592-1670) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)