Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Манжос, Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Манжос, Т. В.
    Вплив знижок при закупівлі на оптимальний розмір запасу підприємства в умовах невизначеності [Текст] / Т. В. Манжос, О. М. Тертична // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 2. - С. 133-139 : рис. - Бібліогр.: с. 139
Рубрики: Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
оптові та диференціальні знижки -- мінімізація витрат на закупівлю -- витрати дефіцитності та зберігання


Дод.точки доступу:
Тертична, О. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Манжос, Т. В.
    Процес формування оптимального матеріального резерву регіонального рівня [Текст] / Т. В. Манжос // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 12. - С. 198-202. - Бібліогр.: с. 202
Рубрики: Регіональна економіка
Кл.слова (ненормовані):
безпека регіону -- матеріальний резерв -- розподіл Парето

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Манжос, Т. В.
    Одноперіодна модель управління запасами в умовах невизначеності гібридного типу [Текст] / Т. В. Манжос, Ю. В. Куницька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 5. - С. 135-139 : рис. - Бібліогр.: с. 139
Рубрики: Економіка підприємства--Управління
Кл.слова (ненормовані):
одноперіодна задача управління запасами -- оптимальний обсяг запасу -- дискретна нечітка випадкова величина


Дод.точки доступу:
Куницька, Ю. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Манжос, Т. В.
    Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [Текст] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 401-407 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Математичні методи і моделі в економіці
   Маркетинг--Реклама -- Витрати на рекламу--Ринок інноваційних продуктів--Прогнозування попиту

Анотація: У статті досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами.


Дод.точки доступу:
Мельник, О. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)