Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Окландер, Михайло$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Окландер, Михайло.
    ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні : Одеському державному економічному університету 90 років / Михайло Окландер // Вища школа. - 2011. - № 4. - С. 78-82
Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Економічна освіта
Анотація: Висвітлюється досвід роботи кафедри маркетингу ОДЕУ, спрямованої на підготовку сучасних висококваліфікованих маркетологів, конкурентоспроможних на ринку праці.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Окландер, Михайло.
    Світовий досвід та стратегічні орієнтири модернізації споживчої кооперації України / М. Окландер, О. Чукурна // Економіст. - 2011. - № 12. - С. 20-23
ББК 65.9(4Укр)08
Рубрики: Споживчі кооперативи--Модернізація--Світовий досвід--Історія розвитку--Україна
Анотація: Розглянуто світовий досвід кооперативного руху, принципи кооперації та особливості їх трансформації. Проаналізовано історію розвитку споживчої кооперації у різних країнах світу. Виявлено негативні чинники, які стримують розвиток споживчої кооперації України. Обгрунтовано стратегічні напрями модернізації споживчої кооперації в Україні.


Дод.точки доступу:
Чукурна, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Окландер, Михайло.
    Технологія брендінгу страхової компанії [Текст] = Branding technology of insurance company / Михайло Окландер // Економіст. - 2012. - № 11. - С. 39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.27
Рубрики: Страхові компанії--Брендинг
Анотація: У статті розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії «Оранта». Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду «Оранта» після ребрендінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brand Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду «Оранта. Оберігає Україну».


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Окландер, Михайло.
    Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи [Текст] = Marketing growth strategies: classical and modern approaches / Михайло Окландер, Ольга Замлинська // Економіст. - 2013. - №3 . - С. 20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Зростання--Інтегровані моделі
Анотація: У статті розглянуто маркетингові стратегії зростання, що передбачають збільшення обсягів продажу, прибутку, частки ринку, розміру підприємства, зменшення собівартості. Розроблено інтегровані моделі класичної та новітньої маркетингової стратегії зростання. Обгрунтовано, що в системі моделей маркетингової стратегії зростання є п’ять моделей: три класичні й дві новітні. Запропоновано принципи вибору маркетингових стратегій зростання промислових підприємств.


Дод.точки доступу:
Замлинська, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Окландер, Михайло.
    Ринкові методи ціноутворення в роздрібній торгівлі: орієнтація на покупців і конкурентів [Текст] = Market methods of pricing in retail trade: orientation on buyers and competitors / Михайло Окландер // Економіст. - 2013. - № 6. - С. 55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.42
Рубрики: Роздрібна торгівля--Ціноутворення
Анотація: У статті розглянуто теоретико-прикладні положення формування механізмів ціноутворення, а також чинників, що впливають на прийняття цінових рішень у роздрібній торгівлі. Наведено класифікацію підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито зміст поняття формати магазинів торговельної мережі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Окландер, Михайло.
    Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] / Михайло Окландер, Ірина Педько // Економіст. - 2015. - №4. - С. 13-18
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг--Інформаційне забезпечення--Ретроспективний аналіз
Кл.слова (ненормовані):
інформованість підприємця -- економічна теорія -- ефективність


Дод.точки доступу:
Педько, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Окландер, Михайло.
    Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні [Текст] / М. Окландер // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 59-65 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Персонал--Підготовка
Кл.слова (ненормовані):
маркетолог -- обсяг державного замовлення -- вищі навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Окландер, Михайло.
    Централізація і концентрація – ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні [Текст] / Михайло Окландер // Економіст. - 2015. - № 12. - С. 5-8 : граф.
Рубрики: Вища освіта--Маркетингова освіта--Реформування
Кл.слова (ненормовані):
модернізація вищої освіти -- підготовка маркетологів -- національна система підготовки маркетологів -- вищі навчальні заклади -- приватні вузи -- державні вузи
Анотація: Розвиток галузі вищої освіти є одним із головних важелів руху економіки всієї країни. Саме виховання кваліфікованих спеціалістів призводить до позитивних зрушень у сучасній економіці знань, де навчання є найважливішою інвестицією.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Окландер, Михайло.
    Професійний стандарт "фахівець з цифрового маркетингу" [Текст] / М. Окландер, І. Златова // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 4. - С. 64-69 : табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Фахівці з маркетингу -- Маркетологи
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- копірайтер -- аудит сайтів


Дод.точки доступу:
Златова, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Окландер, Михайло.
    Розвиток проектів неформальної маркетинг - освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст] / Михайло Окландер, Руслана Шемчук // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 49-71 : рис.
Рубрики: Маркетинг--Комунікації--Дистанційна освіта--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- конкурентоспроможність проєктів -- спеціальні компетентності
Анотація: На ринку праці зростає потреба у висококваліфікованих маркетологах. При цьому, відповідний рівень фахової компетентності може забезпечити тільки навчання за принципом "освіта впродовж життя". В умовах цифровізації суспільства з'явилась необхідність у розвитку проєктів неформальної маркетингової освіти, оскільки формальна освіта не завжди може задовольнити функціонування системи підвищення кваліфікації.


Дод.точки доступу:
Шемчук, Руслана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)